Door eigen verkeerde inschatting heb ik internetsnelheid laten veranderen voor afloop van kortingsactie van 9 maanden. IPV €40 voor 1GB mag ik nu €50 betalen voor 200Mb. Weer gebeld, sorry er is iets fout gegaan, bel over twee dagen terug dan kunnen we het herstellen. Vanmorgen gedaan, weer excuses en zou nu door ander persoon op de achtergrond hersteld worden, medewerker kon het niet. Nieuwe factuur ontvangen met andermaal zelfde maandbedrag van €50. Ik dacht dat we in het Nederlands communiceerden, maar blijkbaar was het een soort Zweeds of zo. Ik begrijp niet waarom ik twee keer een half uur moet bellen, met zelfde resultaat: staat nog steeds op 200Mb en kost €10 meer. Ben ik nou zo achterlijk of zijn zij zo slim. Volgend jaar maar weer overstappen eventueel, maar ben bang dat alle providers met zelfde virus besmet zijn: klanten binnen hengelen en dan service op standje goedkoop.
Daarnaast was ik na wijziging mijn extra WiFi naam kwijt, waardoor alle Google apparatuur geen verbinding meer had. Leuker kunnen we het niet maken