In de maanden juni, juli en augustus is er via de factuur van KPN een extra bedrag van 9,99 euro afgeschreven met de vermelding Spotify. Dus in totaal 29,97 euro. Omdat wij zeer zeker weten dat wij geen abonnement recentelijk hebben aangeschaft bij Spotify, was het voor ons erg vreemd en onmogelijk.
Â
Daarom ben ik KPN gaan bellen voor uitleg. Er werd mij verteld dat dat bedrag om het online kopen van Spotify ging. Direct heb ik aangegeven dat ik wilde dat die abonnement werd stop gezet, omdat wij het helemaal niet hebben aangevraagd. KPN gaf aan mij hier niet verder bij te kunnen helpen, maar dat ik daarvoor bij Spotify moest zijn.
Â
Zodoende heb ik contact opgezocht met Spotify. Echter gaf Spotify weer aan dat wij geen abonnement bij hun hebben lopen en dat we daarvoor bij KPN moesten zijn. We hebben al een aantal keer contact met jullie beiden hierover opgenomen, maar continu wordt we steeds weer doorgestuurd naar de ander.
Â
Het begint erg frustrerend te worden dat jullie beiden, KPN en Spotify, mij niet kunnen helpen, terwijl er wel al 3 maanden geld van mijn rekening wordt afgehaald zonder goedkeuring van mijzelf. Het blijft vreemd dat jullie wel maandelijks een bedrag van ons binnen krijgen, maar ook tegelijk aangeven dat er niks bij jullie beiden loopt. Ik betaal al onnodig drie maanden voor iets waar we niet om gevraagd hebben. Bij deze wil ik dat er met terug werkende kracht het bedrag van 29,97 euro wordt terug geboekt.