Skip to main content
Vraag

KPN abonnement wordt op een onjuiste datum opgezegd

• December 15, 2025
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Goedenmorgen,

Op 12 november 2025 heb ik het internet abbonement gestopt per 16 december 2025. Ik heb een bevestiging gehad dat de opzegging binnen 5 dagen verwerkt zou worden. 

Vervolgens krijg ik op 26 november een mail dat een nieuwe aanbieder het abbonement wil overnemen en dat de dienst bij kpn stoppen op 15 december 2025:

Op 15 december 2025 stoppen je diensten bij ons. 

In dezelfde mail staat ook: 

Voorkom onnodige kosten

Zolang je je abonnement niet opzegt, loopt je abonnement door. Je blijft dus abonnementskosten betalen. Je nieuwe aanbieder verwacht je diensten te starten op 15 december 2025. Je KPN Internet, TV en/of Bellen werken dan niet meer. Bel ons daarom zo snel mogelijk op 0800-0402.

Maar ik heb al opgezegd en hier dus niks meegedaan. Ook omdat erin staat dat op 15 december 2025 de diensten stoppen. Wat ik had aangevraagd en is zoals ik het wens.

Tot mijn verbazing krijg ik vanochtend een mail dat de opzegging is verwerkt per 14 januari 2026? Hoe kan dit? Ook heb ik een mail dat vanaf nu de diensten niet meer werken maar moet ik nog wel betalen tot 14 januari 2026. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 15, 2025

Beste ​@Warwick ik heb iets soortgelijks vorige week meegemaakt voor mijn mobiele datasim.

KPN loopt achter met het verwerken van online opzeggingen zo vertelde de helpdesk mij.

Bij mij had het 10-12 beëindigd moeten zijn, wordt een maand later, maar daarvoor een maand vergoeding gekregen.

Bij KPN ook 1 maand vergoeding aanvragen, dat KPN achterloopt, kunnen wij als klant natuurlijk niets aan doen en willen/hoeven daar natuurlijk ook niet (financieel) onder te lijden.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2025

Beste ​@Warwick ik heb iets soortgelijks vorige week meegemaakt voor mijn mobiele datasim.

KPN loopt achter met het verwerken van online opzeggingen zo vertelde de helpdesk mij.

Bij mij had het 10-12 beëindigd moeten zijn, wordt een maand later, maar daarvoor een maand vergoeding gekregen.

Bij KPN ook 1 maand vergoeding aanvragen, dat KPN achterloopt, kunnen wij als klant natuurlijk niets aan doen en willen/hoeven daar natuurlijk ook niet (financieel) onder te lijden.

Succes.

Dankjewel voor je reactie en delen van je ervaring! Dat stemt mij positief dat dit goed opgepakt gaat worden.