Skip to main content
Vraag

KPN blijft factureren ondanks opzegging abonnement

• January 17, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Ik heb opgezegd, heb ook een bevestiging. Heb gelukkig al een andere provider. Blijf van kpn echter facturen ontvangen en volgens mij loopt t nog. Heb ook geen doos ontvangen om profiteurs te sturen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze community ​@Ontevreden over opzegging. Jammer om te lezen dat je hebt opgezegd. Aan je bericht te lezen is het niet helemaal gladjes verlopen.

Gewoonlijk ontvang je snel een bevestiging per e-mail van de opzegging, zo gauw je die doorgegeven hebt. Het kan zijn dat je eerst nog een volledige factuur ontvangt: je ontvangt zo gauw je opzegging er helemaal door is altijd een slotnota. Daarop worden teveel betaalde abonnementskosten verrekend en weer aan je terugbetaald. 

Voor wat betreft het terugsturen van de KPN apparatuur: daarvoor mag je ook een willekeurige, stevige doos gebruiken. Je kan het terugsturen naar ons antwoordnummer, dus je betaalt er ook zonder retourdoos niks voor.

Twijfel je echt over of je opzegging goed verwerkt is, maak dan een terugbelafspraak. Op die manier belt een collega van mij je terug wanneer het jou uit komt. Mijn collega controleert dan gelijk samen met je of alles klopt en kan het dan rechtzetten waar nodig.