Skip to main content
Beantwoord

KPN brengt 1 tv-ontvanger teveel in rekening

• January 14, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Sinds ik sinds afgelopen september 2 nieuwe TV ontvangers ontvangen heb en de 2 oude terug heb gestuurd, betaal ik voor totaal 3 ontvangers.

Via de website kan ik nergens in contact komen met een klantenservice. Geen mail of telefoonnummer te bekennen.

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@MarcelNa, welkom bij onze community. 

Het aanpassen van je abonnement kun je makkelijk zelf aanpassen. Log in met je KPN ID in Mijn KPN  en selecteer onder producten je abonnement. Daar kun je 1 ontvanger verwijderen. 

Lukt dit niet? Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

HI ​@MarcelNa, welkom bij onze community. 

Het aanpassen van je abonnement kun je makkelijk zelf aanpassen. Log in met je KPN ID in Mijn KPN  en selecteer onder producten je abonnement. Daar kun je 1 ontvanger verwijderen. 

Lukt dit niet? Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt.