Skip to main content
Beantwoord

KPN Combivoordeel verdwenen, waarom krijg ik geen korting meer?

• July 15, 2026
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Het lijkt er op dat ik al een tijdje geen combinatie korting meer krijg. Ik heb al heel wat jaren een mobiel abonnement en heb daar met mijn eigen huis een internet abonnement bij voor thuis. Mocht er iets zijn fout gegaan, verwacht ik wel het teveel betaalde abonnements geld retour...

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Rdebruijne ,

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Een voorwaarde is wel dat beide abonnementen op hetzelfde adres staan geregistreerd. 

Lukt het aanmelden niet via de genoemde link?

Je kunt het ook regelen via de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 15, 2026

Hallo ​@Rdebruijne ,

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Een voorwaarde is wel dat beide abonnementen op hetzelfde adres staan geregistreerd. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2026

dat is apart, ik heb altijd al voordeel gehad op mijn vorige adres. word dat niet automatisch geactiveerd op het moment dat beide abbonementen op 1 adres staan? Zo was het in het verleden wel. Dat voordeel is ook de enige reden dat ik kpn voor internet heb genomen. Als ik het nu weer activeer. dan maar zelf, is terugwerkende kracht van toepassing wat betreft de korting?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 15, 2026

Nee, terugwerkende kracht zal niet automatisch gaan.
Je kunt uiteraard wel bij de klantenservice wat proberen, maar dat is niet standaard zo. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Rdebruijne. Welkom op de KPN Community! Goed dat je af en toe toch je facturen controleert, want anders was dit nog langer blijven doorlopen. 

Natuurlijk wel vervelend dat je al een tijd lang Combivoordelen en korting mist. Dat moeten we even snel rechtzetten. Alleen het is ook even goed om te controleren of de adressen van de mobiel abonnementen wel correct zijn gewijzigd. Je hebt namelijk een contract- en een factuuradres en nou net dat laatste adres is cruciaal voor de voordelen. Je controleert dit in de MijnKPN app via Profiel → Persoons- en betaalgegevens → Mobiel nummer → Wijzigen onder Adres. Daar kun je een vinkje zetten bij ‘Mijn factuuradres wijkt af’ en dan komt er een nieuw veld te voorschijn. Check daar goed of je factuuradres overeen komt met het adres erboven.

Het klopt namelijk wel dat je zegt dat automatisch een huishouden aangemaakt wordt wanneer alle adressen correct staan. Soms wil dat niet helemaal lukken en dan kun je het zelf activeren. Je kunt daarvoor de instructies van ​@Noordzee volgen. De uiteindelijke verantwoordelijkheid om dit te controleren ligt wel bij de klant en dit is ook snel te checken wanneer de eerstvolgende factuur komt. Je kunt altijd even overleggen met onze telefonische klantenservice of er toch enige coulance toegepast kan worden. Zij kunnen ook meteen voor je het huishouden controleren en eventueel wat rechtzetten. 

Laat maar weten wat je hebt kunnen vinden in de MijnKPN app en/of de helpdesk je heeft kunnen helpen!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 22, 2026

Hallo ​@Rdebruijne ,

​@Rdebruijne 

Heb je inmiddels het Combivoordeel kunnen (laten) activeren?Â