Skip to main content
Beantwoord

KPN factureert nog altijd abonnement ondanks opzegging

• January 21, 2026
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

GOEDEMIDDAG IKI HEB BEGIN DECEMBER MIJN CONTRACT OPGEZEGD DEZE LIEP VAN 13 DECEMBER TOT 13 DECEMBER IK HEB EEN MAIL ONTVANGEN WAARIN JULLIE ZEGGEN WE HEBBEN UW OPZEGGING ONTVANGEN WE NEMEN BINNEN 5 DAGEN CONTACT MET U OP EEN JAAR VERDER NOG NIETS GEHOORD OOK NIET OVER DE SPULLEN INLEVEREN HEB NU EEN FACTUUR GEKREGEN VAN JANUARI 95,70 IK HEB 12 MAANDEN BETAALD ?????????????????

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Frankie d 

Welkom op de community van KPN.

Om te beginnen gebruik géén hoofdletters binnen jouw opgestelde topic, dit wordt namelijk gezien als schreeuwen en gaat in tegen de community regels.
Dus graag met kleine letters schrijven.

Nu ingaan op je gestelde vraag.

Je hebt zo te zien online je KPN abonnement opgezegd, waarna je een bevestigingsmail hebt ontvangen met daarin de tekst dat je binnen 5 dagen wordt teruggebeld om je opzegging te bevestigen.

Dit is niet de officiële bevestiging van de opzegging van jouw contract met KPN, aangezien deze eerst moet worden verwerkt door een medewerker van KPN, nadat deze eerst telefonisch contact met je heeft gehad.
Daarna ontvang je de officiële bevestiging, met daarin de einddatum van je contract.

Zoals het er nu uitziet is je contract dus nog niet beëindigd en loopt deze nog gewoon door, met daarbij de maandelijkse facturatie.

Ik adviseer je daarom ook om direct contact op te nemen met de telefonische klantenservice van KPN, via telefoonnummer 0800-0402.

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag opzeggen.

Je wordt direct doorverbonden met de juiste medewerker.
Deze kan dan samen met jouw de opzegging definitief maken, en ook checken of je opzegging van verleden jaar wel correct is binnen gekomen.

Via de community kunnen we niets doen met opzeggingen, dat verloopt echt via de klantenservice van KPN.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Frankie d 

Welkom op de community van KPN.

Om te beginnen gebruik géén hoofdletters binnen jouw opgestelde topic, dit wordt namelijk gezien als schreeuwen en gaat in tegen de community regels.
Dus graag met kleine letters schrijven.

Nu ingaan op je gestelde vraag.

Je hebt zo te zien online je KPN abonnement opgezegd, waarna je een bevestigingsmail hebt ontvangen met daarin de tekst dat je binnen 5 dagen wordt teruggebeld om je opzegging te bevestigen.

Dit is niet de officiële bevestiging van de opzegging van jouw contract met KPN, aangezien deze eerst moet worden verwerkt door een medewerker van KPN, nadat deze eerst telefonisch contact met je heeft gehad.
Daarna ontvang je de officiële bevestiging, met daarin de einddatum van je contract.

Zoals het er nu uitziet is je contract dus nog niet beëindigd en loopt deze nog gewoon door, met daarbij de maandelijkse facturatie.

Ik adviseer je daarom ook om direct contact op te nemen met de telefonische klantenservice van KPN, via telefoonnummer 0800-0402.

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag opzeggen.

Je wordt direct doorverbonden met de juiste medewerker.
Deze kan dan samen met jouw de opzegging definitief maken, en ook checken of je opzegging van verleden jaar wel correct is binnen gekomen.

Via de community kunnen we niets doen met opzeggingen, dat verloopt echt via de klantenservice van KPN.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Frankie d, welkom op onze community! Jammer je te zien gaan! Ik zie dat Michel het al aardig uitlegt.
In ons kennisbankartikel kun je meer informatie vinden over de slotfactuur: