Skip to main content
Beantwoord

KPN factureert nog oude maandbedrag na aanpassing abonnement

• January 14, 2025
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Hoi! Op 3 december hebben wij contact met jullie gehad m.b.t tot een prijswijziging in ons abonnement, hiervan hebben we een samenvatting van het nieuwe contract ontvangen, maar we betalen nog steeds het oude bedrag. Hoe kan dit? Wij zitten momenteel in het buitenland tot 4 februari en kunnen derhalve geen telefonisch contact opnemen. 

Met vriendelijke groet, 

Lynn

Beste antwoord door Denise van KPN

Hoi ​@Lynn D, goed dat je contact opneemt. Wat de community aangeeft, klopt: Soms overlappen de wijziging en de factuur elkaar. Maar uit jouw bericht maak ik op dat je ook deze maand nog weer een factuur voor het oude abonnement hebt ontvangen, terwijl de wijziging op 3 december in gegaan zou zijn. Het klinkt alsof de wijziging niet goed is doorgevoerd. Nu kan ik dit alleen niet alsnog voor je in orde maken. Hiervoor is namelijk direct en persoonlijk contact voor nodig. Ik moet je daarom toch vragen om een belafspraak te maken. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 14, 2025

Beste ​@Lynn D vanuit het buitenland kun je KPN bereiken via Facebook, X en +31612001200

Succes.

• January 14, 2025

Wat is de factuurdatum van de laatste factuur? 

• January 14, 2025

​@Lynn D, KPN heeft meestal even tijd nodig om wijzigingen te verwerken. Als dat gebeurd is wordt op de volgende factuur het te veel betaalde in mindering gebracht. Je kunt gewoon de facturen betalen en je kan natuurlijk altijd contact met ze opnemen als de correctie bij jullie onverhoopt niet gebeurt.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hoi ​@Lynn D, goed dat je contact opneemt. Wat de community aangeeft, klopt: Soms overlappen de wijziging en de factuur elkaar. Maar uit jouw bericht maak ik op dat je ook deze maand nog weer een factuur voor het oude abonnement hebt ontvangen, terwijl de wijziging op 3 december in gegaan zou zijn. Het klinkt alsof de wijziging niet goed is doorgevoerd. Nu kan ik dit alleen niet alsnog voor je in orde maken. Hiervoor is namelijk direct en persoonlijk contact voor nodig. Ik moet je daarom toch vragen om een belafspraak te maken. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.