Skip to main content
Beantwoord

KPN kids en kosten voor data buiten EU in het buitenland

• May 10, 2025
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Mijn dochter heeft blijkbaar 21MB in het buitenland buiten de EU gebruikt en ik krijg nu een factuur van 51 euro! Wat is dit voor een geldklopperij. Daarnaast staat in de voorwaarden dat KPN kids niet de mogelijkheid krijgt om mobiele data te gebruiken buitenland de EU.

BLokkades
• Met KPN Kids en KPN Teens is het niet mogelijk 0900-nummers te bellen.
• Met KPN Kids en KPN Teens is het niet mogelijk om naar landen te bellen buiten de EU.
Met KPN Kids en KPN Teens kun je buiten de EU geen data en/of belminuten gebruiken.
• Met KPN Kids en KPN Teens is het niet mogelijk om extra betaalde diensten af te nemen. Dit betreft ook d 5
buitenlandbundels.
.• Met KPN Kids en KPN Teens zijn aankopen in de KPN app (dus geen aankopen op de factuur) niet mogelijk.
Hier vallen dus niet de App Store en de Play Store onder.
• Met KPN Teens Unlimited is het delen van data niet mogelijk.
• Bovenstaande blokkades kunnen niet opgeheven worden

Ik wil weten hoe dit opgelost gaat worden.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@WTwong, welkom op onze community. Ik heb meteen even meegekeken met de gegevens uit je profiel en zie dat de kids abonnementen omgezet zijn naar reguliere abonnementen. Hierdoor kunnen ze dus deze kosten maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@WTwong, welkom op onze community. Ik heb meteen even meegekeken met de gegevens uit je profiel en zie dat de kids abonnementen omgezet zijn naar reguliere abonnementen. Hierdoor kunnen ze dus deze kosten maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 13, 2025

Het is te belachelijk dat per MB  2.5 euro wordt aangerekend. De roaming was al voor de reis uitgezet en dan alsnog kosten. Gewoon onbegrijpelijk en niet verantwoord ondernemen noemt men dit.