Skip to main content
Beantwoord

KPN medewerkers blijven aanbellen ondanks dat dit ongewenst is

• September 6, 2025
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Waarom blijven er medewerkers van kpn aan de deur komen om een poging doen om iets te verkopen?

Dit terwijl ik al heb aangegeven via een support call dat dit ongewenst is en negatief werkt.

Aan de hand daarvan ben ik terug gebeld en zou er een notitie gemaakt worden om mij niet meer lastig te vallen.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@M.a.r.t.i.n., welkom. Wat vervelend dat je regelmatig onze door-2-door collega's aan de deur hebt, terwijl je hier niet op zit te wachten. Helemaal vervelend dat je al eens een melding hebt gemaakt, maar dit niet goed opgepakt is. Mijn advies is om nogmaals contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega kan namelijk een melding maken, zodat dit hopelijk niet nog een keer voorkomt. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 6, 2025

Doe aangifte want die niet van KPN die komen niet langs aan de deur. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 6, 2025

Doe aangifte want die niet van KPN die komen niet langs aan de deur. 

Hoe kom je daar nou weer bij? KPN doet ook aan deurverkoop.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 7, 2025

Heb nog nooit KPN aan de deur gehad om een abonnenment alleen een dranmer van Ziggo die zijn nooit meer gekomen na verteld te hebben aangifte ging doen bij de ACM. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Hi ​@M.a.r.t.i.n., welkom. Wat vervelend dat je regelmatig onze door-2-door collega's aan de deur hebt, terwijl je hier niet op zit te wachten. Helemaal vervelend dat je al eens een melding hebt gemaakt, maar dit niet goed opgepakt is. Mijn advies is om nogmaals contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega kan namelijk een melding maken, zodat dit hopelijk niet nog een keer voorkomt. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X.