Skip to main content

Hallo!

Ik heb vorige week mijn TV abonnement opgezegd bij KPN maar we willen deze graag weer terug aansluiten nu. Wij hebben echter geen nieuwe TV+ box nodig bij de ‘bestelling’, die staat namelijk nog in huis, aangesloten en wel. 

Ik kan alleen nergens aangeven dat wij geen nieuwe box nodig hebben en ik zou het zonde vinden als er nog eentje wordt opgestuurd. Wil graag gebruik maken van de box die we nog hebben staan. 

Hallo @DemiRG ,

Normaal gesproken werkt dat niet zo. Je moet jouw oude ontvanger terugsturen en je krijgt nu een nieuwe TV-ontvanger. 

Je kunt een poging wagen bij de klantenservice, maar ik geef je niet veel kans. 

Je kunt dus eventueel contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak via deze link: 

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Facebook en X zijn alternatieven. 

hoi @DemiRG .  Ik sluit me aan bij wat @Noordzee vertelt.

Als jouw opzegging administratief door de molen is, en je vraagt het daarna op nieuw aan, ziet het systeem dat al compleet nieuwe dienst. Er zit geen check op of er nog ergens apparatuur is achter gebleven.

Je krijgt dus nieuwe spulletjes en het verzoek om de oude apparatuur terug te sturen. 

Reageer