Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ ontvanger bestellen lukt niet

• August 21, 2023
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

ik zou graag 3x de kpn tv+ box willen, ik ben al jaren klant, en wil er nu een 3e tv+ box bij, heb de oude nog. dus zou graag 3x de tv+ box willen, maar dit kan blijkbaar niet. 

iemand een oplossing?

Beste antwoord door joop2011

Je kan de Sagacom DIW7022 bestellen door je abonnement om te zetten naar KPN tv+

Zover ik weet kan dit momenteel alleen telefonisch.

Gratis via 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 21, 2023

Je kan de Sagacom DIW7022 bestellen door je abonnement om te zetten naar KPN tv+

Zover ik weet kan dit momenteel alleen telefonisch.

Gratis via 0800-0402

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 21, 2023

Daar horen deze prijzen bij:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 21, 2023

dank je!! telefonisch konden ze mij niet helpen. of misschien diegene die ik aan de lijn had in ieder geval niet. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 21, 2023

Als je 0800-0402 (gratis) belt en zegt dat je je huidige abonnement wilt omzetten naar KPN tv+, dan mag het geen probleem zijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 21, 2023

Ze gaven dat me abbo nog niet was afgelopen, maar dat lukt me toch stug als je al jaren lid bent. 

• August 21, 2023

Ze gaven dat me abbo nog niet was afgelopen, maar dat lukt me toch stug als je al jaren lid bent. 

Dat klopt inderdaad @Jetje86 als je nog een lopend contract hebt, kun je dit pas omzetten naar TV+ aan het einde van je huidige vast contract.

In MijnKPN kun je je einde contractdatum zien.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 21, 2023

Dat klopt inderdaad @Jetje86 als je nog een lopend contract hebt, kun je dit pas omzetten naar TV+ aan het einde van je huidige vast contract.

In MijnKPN kun je je einde contractdatum zien.

super dank je wel! dan wacht ik nog maar even 

DLD
Wijsgeer
  • August 21, 2023

Misschien is er niet voldoende bandbreedte, snelheid op jouw adres voor 3 tv ontvangers.