Skip to main content

Wat zou ik graag voor die € 1,- meer het 200/200 abonnement afnemen Maar helaas voldoe ik niet aan de voorwaarden en dat is best wel jammer. Helemaal in de wetenschap dat knijpen geld kost.

https://tweakers.net/nieuws/233402/kpn-verlaagt-prijs-200mbit-s-glasvezelabonnement-en-voegt-500mbit-s-optie-toe.html?sort=time-desc&niv=0&mode=flat&page=4#reacties

Ben je contractvrij? Dan kan je over naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan voldoe je wel aan de voorwaarden. 

Ben je contractvrij? Dan kan je over naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan voldoe je wel aan de voorwaarden. 

Helaas niet… Maar wat zou het mooi zijn als KPN iedere abonnee deze KANS biedt. Met een kleine geste kunnen ze veel euro’s binnen halen.

Beste ​@JanAssen je hebt ook maar zo kans dat je binnenkort een brief krijgt van KPN dat je een gratis verhoging krijgt naar 200Mbit/s.

Helaas niet… Maar wat zou het mooi zijn als KPN iedere abonnee deze KANS biedt. Met een kleine geste kunnen ze veel euro’s binnen halen.

Dat is niet zo. Want er zijn een hoop klanten met zo'n oud abonnement wat jij hebt die nu 200 mbit hebben. Die willen het dan natuurlijk ook voor de lagere prijs. Dat zal KPN heel veel geld kosten.

@Marlon92 Bottom-line is dat zonder dat het KPN geld kost ze zo een € 1,- in de maand meer kunnen krijgen. 

@Marlon92 Bottom-line is dat zonder dat het KPN geld kost ze zo een € 1,- in de maand meer kunnen krijgen. 

Nee. Zoals ik al schreef: alle klanten die nu 200 mbit hebben willen dan ook die lagere prijs. Het kost KPN veel meer dan het oplevert. 

Reageer