Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik de Switch 2 nog als welkomstcadeau als de aansluitdatum is verplaatst?

• April 2, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb op 10 maart een internet & tv abonnement bij KPN afgesloten omdat ik zag dat KPN een welkomstcadeau 'aanbieding' had, ik zou namelijk bij een 2 jaar durend abonnement een Nintendo Switch 2 opgestuurd krijgen. Ik had voor het afsluiten van het abonnement wat gelezen in de algemene voorwaarden & ik kon alleen het welkomstcadeau krijgen als ik bij de aansluitdatum 'zo snel mogelijk' aan zou klikken, dus dat heb ik natuurlijk gedaan. In mijn bevestigings email staat ook dat ik 14 dagen na de aansluitdatum (20 maart) de Nintendo Switch 2 opgestuurd krijg. Alleen nu is door KPN de aansluitdatum van 20 maart verplaatst naar 13 april, ik heb dat zelf dus niet gedaan maar ik wil nu wel graag weten of ik dan nog wel het welkomstcadeau krijg omdat de aansluitdatum nu bijna een maand later is. Weet iemand dat toevallig? Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Flitsend

@tessvanalphen Goedemorgen. 

Je hebt een orderbevestiging/contract ontvangen per email, daar staat ook bij welk welkomstcadeau jij gaat krijgen. Bewaar deze email dus goed.

Je kunt aanspraak maken op een welkomstcadeau in een bepaalde actieperiode. Zolang jij binnen die actieperiode hebt besteld krijg jij als het goed is gewoon je welkomstcadeau. Vooral als de aansluitdatum door KPN verplaatst is, mag dit geen probleem zijn. De emails gewoon goed bewaren!

Geniet van je Switch 2, zelf ook erg tevreden mee!

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 2, 2026

Beste ​@tessvanalphen je abo en bedenktermijn gaan dan ook pas op 13 april in en ontvang je dus 14 dagen na 13 april je gekozen cadeau.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2026

Beste ​@tessvanalphen je abo en bedenktermijn gaan dan ook pas op 13 april in en ontvang je dus 14 dagen na 13 april je gekozen cadeau.

Oh oke! Ik maakte mij gewoon zorgen omdat in de algemene voorwaarden stond dat de aansluitdatum zo snel mogelijk moest zijn. Maar bedankt voor je antwoord, ik hoop dat het klopt! 😄

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • April 2, 2026

@tessvanalphen Goedemorgen. 

Je hebt een orderbevestiging/contract ontvangen per email, daar staat ook bij welk welkomstcadeau jij gaat krijgen. Bewaar deze email dus goed.

Je kunt aanspraak maken op een welkomstcadeau in een bepaalde actieperiode. Zolang jij binnen die actieperiode hebt besteld krijg jij als het goed is gewoon je welkomstcadeau. Vooral als de aansluitdatum door KPN verplaatst is, mag dit geen probleem zijn. De emails gewoon goed bewaren!

Geniet van je Switch 2, zelf ook erg tevreden mee!