Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik extra kosten zelf in rekening of bewindvoering?

• May 22, 2025
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Hoe moet ik een klein bedragje wat perongeluk is gekomen. Betalen sta onder bewindvoering   ben buiten me bundel gegaan  is maar een bedrag van 0,15 cent krijg ik dan zelf de rekening of mijn bewindvoering 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Anja tuin 

Welkom op de community van KPN.

Alle gemaakte kosten buiten de bundel, komen allemaal te staan op de maandelijkse factuur.
Dus die 0,15 eurocent komt daar ook gewoon op te staan.
En aangezien jouw bewindvoerder de maandelijkse betalingen namens jouw verricht, komt de mobiele factuur van KPN bij je bewindvoerder binnen, en zie jij er dus niets van.
KPN gaat je géén aparte factuur sturen voor die 0,15 eurocent buiten de bundel, daar hoef je geen zorgen om te maken.

Is alles je zo duidelijk?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Anja tuin 

Welkom op de community van KPN.

Alle gemaakte kosten buiten de bundel, komen allemaal te staan op de maandelijkse factuur.
Dus die 0,15 eurocent komt daar ook gewoon op te staan.
En aangezien jouw bewindvoerder de maandelijkse betalingen namens jouw verricht, komt de mobiele factuur van KPN bij je bewindvoerder binnen, en zie jij er dus niets van.
KPN gaat je géén aparte factuur sturen voor die 0,15 eurocent buiten de bundel, daar hoef je geen zorgen om te maken.

Is alles je zo duidelijk?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Ja bent uw van kpn of zo 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 22, 2025

Ja bent uw van kpn of zo 

Nee, maar hij heeft wel gelijk😅

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ja bent uw van kpn of zo 

Ik heb inderdaad een tijd geleden bij KPN mogen werken, maar ben nu gewoon een mede klant.
Maar omdat de facturatie altijd zo heeft gewerkt, komen alle maandelijkse kosten (abonnement en kosten buiten de bundel) op één en dezelfde maandelijks factuur te staan.
En aangezien jij onderbewind bent gesteld, gaan alle maandelijkse facturen van KPN ook direct naar jouw bewindvoerder, KPN is ook verplicht om dit te doen.
Dus jij ontvangt dus géén aparte factuur voor die 0,15 eurocent.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Oke gelukkig was een foutje  blijkbaar  was een betaald service nr maar goed