Skip to main content
Beantwoord

Krijg je als vaste klant van 33 jaar ook een aanbieding

• August 14, 2025
  • 8 reacties
  • 164 keer bekeken

We betalen nu 116 euro in de maand , en  we hebben 33 jaar kpn ,alles ,mobiel ,internet .tv .Ik heb wel eens de vraag gesteld of we niet eens een keer wat terug krijgen .Als we nieuw lid worden zijn we voor de helft klaar voor 2 jaar . Zijn er meer mensen die hier tegen aanlopen? Ik sta over op punt om toch verder te gaan kijken met betere voorwaarden.

Beste antwoord door Marlon92

Tja... als jij er allemaal streamingsdiensten bij neemt, dan ga je vanzelf veel betalen.

Voor alleen internet en tv betaal jij helemaal niet veel. Het zijn de extra streamingsdiensten die de kosten bij jou flink opjagen.

Maar goed. Iets goedkoper kan het misschien wel. Een paar euro. Dan zou je over moeten naar het nieuwe combivoordeel. Dan verlies je die 5 euro entertainmentkorting. Daarvoor in de plaats krijg je 1 streamingsdienst cadeau. 

Niet alle streamingsdiensten zijn daarvoor beschikbaar. Maar ik denk ESPN Compleet bijvoorbeeld wel. Dus dan ga je € 9,99 minder betalen. 

https://community.kpn.com/kpn-voordelen-combineer-en-krijg-meer-91/vernieuwde-combivoordeel-wat-moet-ik-doen-630545

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 14, 2025

Maar wat heeft u dan in vredesnaam allemaal in het abonnement zitten? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 14, 2025

en natuurlijk Spotify

• Antwoord
  • August 14, 2025

Tja... als jij er allemaal streamingsdiensten bij neemt, dan ga je vanzelf veel betalen.

Voor alleen internet en tv betaal jij helemaal niet veel. Het zijn de extra streamingsdiensten die de kosten bij jou flink opjagen.

Maar goed. Iets goedkoper kan het misschien wel. Een paar euro. Dan zou je over moeten naar het nieuwe combivoordeel. Dan verlies je die 5 euro entertainmentkorting. Daarvoor in de plaats krijg je 1 streamingsdienst cadeau. 

Niet alle streamingsdiensten zijn daarvoor beschikbaar. Maar ik denk ESPN Compleet bijvoorbeeld wel. Dus dan ga je € 9,99 minder betalen. 

https://community.kpn.com/kpn-voordelen-combineer-en-krijg-meer-91/vernieuwde-combivoordeel-wat-moet-ik-doen-630545

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 15, 2025

Hallo ​@frankxl ,

Heb je echt behoefte aan al die streamingdiensten? Je kunt er maar eentje tegelijk kijken….

Het is ook mogelijk om er eentje een tijdje uit te zetten. Daarmee bespaar je dan flink. 

Wist je trouwens dat je de Nederlandse clubs gratis via internet kunt bekijken via Ziggo Free? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2025

Inderdaad hebben we wel behoefte aan de streamingdiensten . We zijn met 4 man thuis waarvan 2 fanatiek voetballiefhebbers die alles kijken. 

• Helper
  • October 3, 2025

@Marlon92 “Voor alleen internet en tv betaal jij helemaal niet veel. Het zijn de extra streamingsdiensten die de kosten bij jou flink opjagen”.

Blijkbaar ben je niet op de hoogte van tarieven voor internet in de verschillende Europese landen?

in Nederland betaal je de hoogste kosten voor internet en tv!

Voor 1 Gbps-abonnementen zijn de prijzen in Nederland tussen de €45 en €60 per maand, terwijl in Spanje en Frankrijk vergelijkbare abonnementen starten bij respectievelijk €20–€24. Tsjechië biedt de goedkoopste 1 Gbps-optie met een range van €12–€36 per maand

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 3, 2025

Ten eerste liggen de salarissen wat lager in die landen en hangen de kabels vaak boven de grond. Dat is uiteraard een stuk goedkoper. In Nederland zit bijna alles netjes in de grond.

• October 3, 2025

​in Nederland betaal je de hoogste kosten voor internet en tv!

Wat de prijzen zijn in de rest van Europa is niet relevant. Het is hier Nederland. En dus gelden hier de Nederlandse prijzen.

Nederland is in zo ongeveer alles duurder. Dus dat internet en tv ook duurder is, dat is logisch.