Ik heb KPN internet en tv met een Arcadyan HMB2260 V2. Via mijnKPN kan ik deze verlengen en krijg dan drie of zes maanden korting.
Klopt het dat ik dan automatisch een TV+ Box ontvang? Of moet ik daar iets speciaals voor doen?
Ik heb KPN internet en tv met een Arcadyan HMB2260 V2. Via mijnKPN kan ik deze verlengen en krijg dan drie of zes maanden korting.
Klopt het dat ik dan automatisch een TV+ Box ontvang? Of moet ik daar iets speciaals voor doen?
Beste antwoord door Noordzee
Klopt het dat ik dan automatisch een TV+box…..
Ik zit ondertussen eens naar mijn verlengpagina te kijken en daar toch wat anders te staan. Is dat dan in dit geval een persoonlijke aanbieding?
Hallo
Met verlengen is het goed opletten. Je hebt namelijk twee opties. Verleng je via MijnKPN, dan krijg je een tijdelijke korting, maar uiteindelijk ben je daarna duurder uit omdat je jouw oude abonnementsvoorwaarden houdt.
Je kunt ook via een speciale link overstappen (met verlenging) naar KPN TV+, je betaalt dan de prijs die nieuwe klanten ook betalen en vrijwel altijd ben je dan goedkoper uit. Tip: Doe dit na 1 april 2025 want dan ontloop je daarmee de inflatiecorrectie per juli 2025.
Je kunt jouw abonnement dus waarschijnlijk goedkoper maken door te verlengen via deze link; https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige (maart 2025) prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.