Skip to main content
Beantwoord

Krijg steeds verkeerde code om Playstation cadeau op te halen

• May 8, 2026
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant van jullie en ik heb internet bij jullie afgesloten. Daarbij zou ik een PlayStation 5 cadeau ontvangen. Helaas ben ik hier nu al twee weken mee bezig en ik krijg het cadeau nog steeds niet.

Het probleem is dat ik telkens een verkeerde code ontvang. Wanneer ik contact opneem met de ene afdeling, zeggen ze dat ik ergens anders moet zijn. Ik heb zowel KPN als PostNL meerdere keren gebeld, maar iedereen verwijst mij steeds door naar iemand anders. Niemand helpt mij echt verder.

Ik word nu al twee weken van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil graag weten hoe ik mijn PlayStation 5 alsnog kan ontvangen. Kunt u mij alstublieft helpen en een nieuwe, werkende code sturen?

Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@ediz201 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Allereerst leuk om te lezen dat je voor KPN hebt gekozen maar enorm zuur dat je daar al zo lang op moet wachten en hier inmiddels al 2 weken mee bezig bent :( 

In dit geval wil ik je adviseren om hierover contact op te nemen met onze logistieke partner en deze kun je bereiken op het telefoonnummer 088 6237 006, vanuit daar kunnen ze je hier verder mee helpen!|
Laat je me hier ook nog even weten hoe dit is afgelopen?

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2026

Hoi ​@ediz201 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Allereerst leuk om te lezen dat je voor KPN hebt gekozen maar enorm zuur dat je daar al zo lang op moet wachten en hier inmiddels al 2 weken mee bezig bent :( 

In dit geval wil ik je adviseren om hierover contact op te nemen met onze logistieke partner en deze kun je bereiken op het telefoonnummer 088 6237 006, vanuit daar kunnen ze je hier verder mee helpen!|
Laat je me hier ook nog even weten hoe dit is afgelopen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2026

İk gedan nieamnd helpen nemand helpen kpn zegen post .ml. post nl.zegen kpn 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2026

De code die ze hebben gestuurd is onjuist; de websites reageren niet op verzoeken om een nieuwe code. Er treedt een fout op. Ik zoek op post.nl, zij zeggen dat ik op kpn moet zoeken, en kpn zegt dat ik op post.nl moet zoeken. Ik kan mijn cadeaupakket niet ontvangen. Ik wacht vol verbazing af. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 13, 2026

Daarom ook het verzoek om telefonisch contact op te nemen met het nummer 088 6237 006, vanuit daar kunnen ze je hier verder bij helpen ​@ediz201!Â