Skip to main content
Beantwoord

Krijg teveel betaald geld voor extra tv-ontvanger niet terug

• August 30, 2025
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Na maanden (miv februari2025!!) met KPN bezig te zijn geweest, 10x bellen, chatten en inmiddels 6 klachtenformulieren later is eindelijk die extra tv ontvanger verwijderd die ik nooit heb gehad. Er is mij 5x persoonlijk beloofd dat ik het teveel betaalde bedrag zou terugkrijgen maar niks!!! 7/2 60 euro 11/6 41 euro en 11/8 is 42,16 afgetrokken i.p.v. 35 euro!!!! Ik heb recht op 38,16 euro en eis dat dit zsm wordt teruggestort maar er wordt nooit actiegenomen ondanksherhaalde beloftes!!! Voel me inmiddels zó machteloos dat ik mijn rechtsbijstand inschakel. Ik ben die zgn "service " spuugzat. Stap weer naar Ziggo.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom in onze community ​@Kit1968! Wat rot om te lezen dat je zo lang al bezig bent, en het je zo veel moeite kost om het opgelost te krijgen met die tv-ontvanger. Dat zou volgens mij niet de bedoeling moeten zijn. 

Ik kijk graag even met je mee naar hoe de vork in de steel steekt. Vul je daarvoor je profiel in met je naam, adresgegevens en klantnummer? Eventuele andere relevante details kan je kwijt in de ‘persoonlijke opmerkingen’, onderin in je profiel. Geef je me hier een seintje zo gauw je ze ingevuld hebt? Dan weet ik dat ze er staan!

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze community ​@Kit1968! Wat rot om te lezen dat je zo lang al bezig bent, en het je zo veel moeite kost om het opgelost te krijgen met die tv-ontvanger. Dat zou volgens mij niet de bedoeling moeten zijn. 

Ik kijk graag even met je mee naar hoe de vork in de steel steekt. Vul je daarvoor je profiel in met je naam, adresgegevens en klantnummer? Eventuele andere relevante details kan je kwijt in de ‘persoonlijke opmerkingen’, onderin in je profiel. Geef je me hier een seintje zo gauw je ze ingevuld hebt? Dan weet ik dat ze er staan!