Skip to main content
Beantwoord

Laatste herinnering ontvangen voor het terugsturen van apparatuur. Maand geleden al gebeurd

• February 3, 2026
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Beste,

Ik lees op het forum dat dit vaker een probleem is. Ik krijg met de mail en nu ook met de post een (laatste) herinnering van de KPN met het verzoek de oude apparatuur terug te sturen. Dat heb ik ruim een maand gelden al gedaan. Het pakket is ook bij de KPN aangekomen als ik dat met de code van de verzend bewijs opzoek.

Ik verneem graag hoe dit verholpen kan worden.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@E.Speijers 

Ter aanvulling op de reactie van ​@JanD , kan ik je melden dat je volledig aan verplichting hebt voldaan, door de leenapparatuur terug te sturen naar KPN.
Je hoeft dus géén vervolgstappen te ondernemen.

Herinneringen die je nu nog ontvangt (per mail of post) kun je dus gewoon negeren, deze stoppen vanzelf.

Zodra de leenapparatuur is gescand, dan zal deze uit je klantgegevens verdwijnen.
Het servicenummer van zowel het KPN Modem en TV ontvanger is namelijk verbonden met jouw klantgegevens, dus zodra deze zijn retour gescand verdwijnen ze uit je klantgegevens bij KPN.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 3, 2026

Beste ​@E.Speijers , gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren om op verzoek te kunnen tonen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@E.Speijers 

Ter aanvulling op de reactie van ​@JanD , kan ik je melden dat je volledig aan verplichting hebt voldaan, door de leenapparatuur terug te sturen naar KPN.
Je hoeft dus géén vervolgstappen te ondernemen.

Herinneringen die je nu nog ontvangt (per mail of post) kun je dus gewoon negeren, deze stoppen vanzelf.

Zodra de leenapparatuur is gescand, dan zal deze uit je klantgegevens verdwijnen.
Het servicenummer van zowel het KPN Modem en TV ontvanger is namelijk verbonden met jouw klantgegevens, dus zodra deze zijn retour gescand verdwijnen ze uit je klantgegevens bij KPN.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2026

Beide bedankt voor de reacties en uitleg 👍🏻