Skip to main content
Beantwoord

Laatste herinnering terugsturen apparatuur

• April 18, 2025
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb nu al 2 herinneringen gekregen en nu de laatste herinnering terwijl ik de gevraagde apparatuur allang opgestuurd heb 

Wat gaat er mis? Ik zit niet te wachten op kosten door een fout in het systeem.

Kunnen jullie checken of de retour al afgehandeld is?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@xassnake ,

Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. Wel kun je het verzendbewijs van het PostNL-punt het beste nog even een tijd bewaren.

De kans is erg groot, gezien de datum dat je de apparatuur hebt teruggestuurd, dat je retourzending allang is verwerkt door het magazijn van KPN.
Dat je steeds herinneringen hierover ontvangt gebeurt helaas wel vaker, maar die kun je negeren.

Een moderator kan nog wel een aantekening maken in jouw dossier. Zorg er dan voor dat je jouw profiel zo volledig mogelijk hebt ingevuld.

Klik op je eigen fotootje rechtsboven aan (naast Stel je vraag), vervolgens op Mijn Profiel en daarna op Bewerk Profiel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 18, 2025

Hallo ​@xassnake ,

Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. Wel kun je het verzendbewijs van het PostNL-punt het beste nog even een tijd bewaren.

De kans is erg groot, gezien de datum dat je de apparatuur hebt teruggestuurd, dat je retourzending allang is verwerkt door het magazijn van KPN.
Dat je steeds herinneringen hierover ontvangt gebeurt helaas wel vaker, maar die kun je negeren.

Een moderator kan nog wel een aantekening maken in jouw dossier. Zorg er dan voor dat je jouw profiel zo volledig mogelijk hebt ingevuld.

Klik op je eigen fotootje rechtsboven aan (naast Stel je vraag), vervolgens op Mijn Profiel en daarna op Bewerk Profiel.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@xassnake welkom op de KPN Community. Ik heb een notitie achtergelaten en ik wil je ook adviseren om het verzendbewijs te bewaren.