Skip to main content

Laatste herinnering voor retour sturen tv-ontvanger gekregen, terwijl deze al teruggestuurd is

• February 18, 2026
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik krijg een brief met aanhef Laatste Herinnering dat het modem is ontvangen maar dat ik de tv ontvanger nog terug moet sturen. Deze zaten beide in dezelfde doos. Ik heb het modem plus de tv ontvanger netjes verpakt in de daarvoor bestemde toegestuurde doos. Dus ik begrijp niet waarom ik deze brief alsnog krijg. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 18, 2026

Beste ​@Saskia Poirters , gewoon negeren en het verzendbewijs heel lang en heel goed bewaren om op verzoek te kunnen tonen.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@Saskia Poirters, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Je mag die laatste herinnering gerust negeren. Je geeft aan dat je alles al hebt teruggestuurd in dezelfde doos. De afdeling die de retouren verwerkt, loopt soms wat achter met de verwerking. Daardoor kan het gebeuren dat er nog een automatische herinnering wordt verstuurd. Voor de zekerheid kun je altijd een belafspraak maken om dit door te geven. Zij zorgen er dan voor dat het bij de juiste afdeling terechtkomt. Bewaar je verzendbewijs goed, zodat je altijd kunt aantonen dat je het pakket hebt teruggestuurd. 😊