Skip to main content
Beantwoord

Laatste herinnering voor retourzending maar product is al teruggestuurd, wat nu?

• April 9, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik krijg een laatste herinnering dat ik een product moet terugsturen  

maar dat heb ik al gedaan  wat nu te doen?

Zie foto  

sturen 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@MacMee. Begrijpelijk dat je hier te rade gaat na weer een herinnering, maar ik kan je gerust stellen; Dit was de laatste brief die je hierover ontvangen hebt. Als je alles al retour hebt gestuurd is er niets aan de hand. Je kunt het ook lezen in de brief: “We hebben je laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen. Heb je dit ondertussen al gedaan? Heel erg bedankt! Lees niet verder.” 

Hopelijk weet je zo voldoende, maar als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 9, 2025

Beste ​@MacMee Vooral het verzendbewijs heel goed bewaren.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hoi ​@MacMee. Begrijpelijk dat je hier te rade gaat na weer een herinnering, maar ik kan je gerust stellen; Dit was de laatste brief die je hierover ontvangen hebt. Als je alles al retour hebt gestuurd is er niets aan de hand. Je kunt het ook lezen in de brief: “We hebben je laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen. Heb je dit ondertussen al gedaan? Heel erg bedankt! Lees niet verder.” 

Hopelijk weet je zo voldoende, maar als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 18, 2025

Leuk antwoord maar Het was per mail maar kreeg nu ook een brief. Heb een brief teruggestuurd en daarop heeft kpn mij vandaag gebeld dat er iets mis was gegaan.  Probleem opgelost. Had ik niet een brief gestuurd dan was het dus niet opgelost.  TIP
bewaar je retourbewijs goed en bij postnl kan je heel mooi zien wanneer het is afgeleverd bij kpn. topic kan gesloten worden.