Skip to main content
Beantwoord

Levering vervanging voor kapotte apparatuur pas in mei?

• April 24, 2025
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb bevestigd gekregen dat ik beter met een andere provider zaken kan doen. Al meer dan 30 jaar klant bij KPN en nu er dan een kapotte tv ontvanger is moet ik wachten tot medio mei voor een vervangend toestel.  €84,- in de maand aan abonnementskosten betalen en gewoon 3 weken wachten zonder tv ontvangst.  
Sorry KPN ga mij dit maar eens uitleggen

Beste antwoord door Joep1965

Dan vermoed ik dat de probleemoplosser problemen heeft. Bel anders even met de klantenservice 0800-0402 of maak een belafspraak zodat ze jou kunnen bellen. Hier de link naar de contactpagina. Laat je nog even weten hoe het afloopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 24, 2025

Hoe is dat gesprek dan gegaan? Theoretisch zou het kunnen dat er door wat voor rede geen voorraad is maar dat is zeer onwaarschijnlijk. Meestal heb je binnen twee dagen een ander exemplaar. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 24, 2025

Via de probleemoplosser de diverse stappen doorlopen met als uitkomst dat mijn onvanger moet worden omgewisseld echter ergens in mei pas geleverd gaat worden.

Geen echt persoon gesproken

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 24, 2025

Via de probleemoplosser

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Dan vermoed ik dat de probleemoplosser problemen heeft. Bel anders even met de klantenservice 0800-0402 of maak een belafspraak zodat ze jou kunnen bellen. Hier de link naar de contactpagina. Laat je nog even weten hoe het afloopt?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 25, 2025

Via de probleemoplosser de diverse stappen doorlopen met als uitkomst dat mijn onvanger moet worden omgewisseld echter ergens in mei pas geleverd gaat worden.

Geen echt persoon gesproken

Hoi ​@Peter vE 
Dan raad ik je aan om direct een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 25, 2025

Hallo ​@Peter vE ,

De oplossing hierboven zou moeten werken. Duurt het jou te lang tot je wordt teruggebeld? Bel dan nogmaals 0800-0402, spreek in “storing” en blijf aan de lijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2025

Na een uurtje helpdesk aan de lijn probleem opgelost

Dank voor de tips

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 29, 2025

Goedemorgen ​@Peter vE , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Na een uurtje helpdesk aan de lijn probleem opgelost

Dank voor de tips

Fijn om te lezen dat je inmiddels hebt gebeld en dat het probleem is opgelost. En ook bedankt dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen, wordt heel erg gewaardeerd!