Skip to main content
Beantwoord

Levert snelheidsverlaging een nieuw jaarcontract op?

• October 3, 2023
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Goedemiddag, ik wilde weten of verlaging van mijnĀ internetsnelheid betekent dat je een nieuw contract aangaat voor de periode van1 jaar. Ik kan dit niet terugvinden in mijn contract.

groet

Sjenko

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @SjenkoĀ en welkom op het forum!Ā 

Dit kun je nalezen op onze pagina over hetĀ wijzigen van je internetsnelheid. Daar staat dat je dit maandelijks kunt doen.Ā 
Als dit aan een jaarcontract verbonden zou zitten zou dat niet mogelijk zijn. šŸ™‚ Het is een soort extra optie op je abonnement. Die zijn maandelijks aan te passen zonder verlenging van je contract.

Alleen als je nog een oud abonnement hebt (van vóór 2 september 2019) kan het invloed hebben op je contract omdat daar de snelheden verbonden waren met je gehele abonnementsvorm. 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 3, 2023

Nee dat heeft geen gevolgen wat een jaarcontract betreft. Je kunt dat aanpassen in mijnkpn.Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 4, 2023

Bedankt voor je reactie. Kan ik dit ergens nalezen?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2023

Hi @SjenkoĀ en welkom op het forum!Ā 

Dit kun je nalezen op onze pagina over hetĀ wijzigen van je internetsnelheid. Daar staat dat je dit maandelijks kunt doen.Ā 
Als dit aan een jaarcontract verbonden zou zitten zou dat niet mogelijk zijn. šŸ™‚ Het is een soort extra optie op je abonnement. Die zijn maandelijks aan te passen zonder verlenging van je contract.

Alleen als je nog een oud abonnement hebt (van vóór 2 september 2019) kan het invloed hebben op je contract omdat daar de snelheden verbonden waren met je gehele abonnementsvorm. 

Ā