Skip to main content
Vraag

Lopende bestelling terwijl mijn signaal 2 maanden geleden al geleverd is

• November 20, 2022
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb nu sinds ca 2 maanden glasvezel, alles is aangesloten en alles functioneert prima. 

Echter ik heb nog steeds onderstaande melding 

Ik heb hierover al 2x met KPN Klantenservice over gebeld en het zou in orde gemaakt worden,

want ik heb geen lopende bestelling.

Echter, helaas!!!

Mvrgr.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • November 20, 2022

Misschien heel stom alleen heb je je modem al eens tien seconde uit en aan gezet? Daadwerkelijk stroomloos dus?
Soms vergeet het modem intern met ons systeem te koppelen en dan blijft de order open staan omdat de installatie dan niet volledig is afgerond. 

verder is het handig om je forumprofiel aan te vullen, dan kan een moderator uw gegevens erbij pakken en u beter helpen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 27, 2022

Hi @Frans Valk, welkom hier. 

Misschien heel stom alleen heb je je modem al eens tien seconde uit en aan gezet? Daadwerkelijk stroomloos dus?
Soms vergeet het modem intern met ons systeem te koppelen en dan blijft de order open staan omdat de installatie dan niet volledig is afgerond. 

verder is het handig om je forumprofiel aan te vullen, dan kan een moderator uw gegevens erbij pakken en u beter helpen. 

Is het gelukt na een herstart van je modem? Anders kijk ik graag mee.