Skip to main content
Beantwoord

MacBook Neo als welkomstcadeau nog niet ontvangen na 14 dagen

• September 10, 2026
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Als welkomstcadeau bij mijn internetabonnement voor thuis zou ik een MacBook Neo ontvangen. De installatie is inmiddels afgerond en er zijn al 14 dagen verstreken, maar ik heb mijn cadeau nog steeds niet ontvangen.

Helaas heb ik hierover ook geen verdere informatie of update ontvangen. Kunt u mij alstublieft laten weten wanneer ik mijn MacBook Neo kan verwachten en wat de huidige status van mijn cadeau is?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Sbr22 ,

Nog even geduld…. Na die veertien dagen kan het nog enkele werkdagen duren.  

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

bron: 

Duurt het jou te lang? 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 10, 2026

Hallo ​@Sbr22 ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

bron: 

Duurt het jou te lang? 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Sbr22, welkom bij de community! 😊 Zoals ​@Noordzee al aangeeft, kan het na de 14 dagen bedenktijd nog een paar werkdagen duren voordat het cadeau wordt verstuurd. Normaal gesproken wordt het cadeau binnen uiterlijk 3 werkdagen daarna verzonden en ontvang je een e-mail met de Track & Trace.

Is er inmiddels iets binnengekomen of heb je al een Track & Trace ontvangen? Zo niet, laat het dan even weten. Dan kijk ik graag met je mee.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 18, 2026

Hallo ​@Sbr22 ,

bron: 

Duurt het jou te lang? 

​@Sbr22 

Heb je de MacBook Neo inmiddels ontvangen? Â