Skip to main content
Beantwoord

Mail/Chat contact met een medewerker over opzeggen, ben doof

• February 13, 2026
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Graag wil ik in contact komen met een medewerker over het opzeggen/ aflopen van een abonnement. Ik werd steeds gebeld, maar dat lukt niet omdat ik doof ben. Kan ik mail/chat contact krijgen met een medewerker?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Koenjo1986 

Dat kan zeker, en wel via KPN Teletolk.
Een speciale ingang met de klantenservice voor doven of slechthorende zoals in jouw geval.

Klik hiervoor op de volgende link, en je komt direct uit bij KPN Teletolk:

KPN Teletolk

Klik op de website op aanmelden (gele button) en maak een afspraak voor een gesprek op jouw manier, zoals door middel van tekst.

KPN zelf is niet per mail of chat te bereiken, maar voor jouw is er een goed alternatief met KPN Teletolk.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Koenjo1986 

Dat kan zeker, en wel via KPN Teletolk.
Een speciale ingang met de klantenservice voor doven of slechthorende zoals in jouw geval.

Klik hiervoor op de volgende link, en je komt direct uit bij KPN Teletolk:

KPN Teletolk

Klik op de website op aanmelden (gele button) en maak een afspraak voor een gesprek op jouw manier, zoals door middel van tekst.

KPN zelf is niet per mail of chat te bereiken, maar voor jouw is er een goed alternatief met KPN Teletolk.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 13, 2026

Of via Facebook, X en Instagram ​@Koenjo1986 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Koenjo1986 

Is het je nog gelukt om in contact te komen met de klantenservice van KPN??
Heb je daarbij gebruik gemaakt van KPN Teletolk? of op een andere wijze?

Laat het nog even weten.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Koenjo1986, als je doof bent is er gelukkig wel een methode om in contact met ons te komen. Zoals ​@Michel.uit.Arnhem al heeft benoemd is er de KPN TeleTolk.Â