Skip to main content
Beantwoord

Mail over winactie Netflix nooit ontvangen

• February 3, 2026
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Goedemorgen!

Ik heb een vraagje over een winactie. Ik ben op 16 januari gebeld met de boodschap dat ik een winnaar ben van een jaar gratis Netflix. De timing was een beetje beroerd, een dag na het overlijden van mijn kat, maar de boodschap was natuurlijk hartstikke leuk. Er werd mij verteld dat ik nog een mail zou krijgen hierover. Bij het uitblijven van de mail, heb ik op 23 januari maar even gebeld. De persoon aan de telefoon had het vermoeden dat er iets fout was gegaan met de mail en zou contact opnemen met de collega die mij eerder had gebeld. Inmiddels heb ik nog geen mail en vraag ik me af hoe dit zit. Het is inmiddels toch een vreemde situatie geworden. 

Beste antwoord door Tessa0

Ik heb de mail ontvangen 🎉 ​@Erik van KPN, super bedankt voor de hulp! 

7 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 3, 2026

Hoi ​@Tessa0 
Oh wat erg dat je kat is overleden…. Sterkte er mee

Verder is dit een klanten helpen klanten forum, wij kunnen je hiermee niet helpen dus raad ik je aan een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Ook is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2026

Bedankt voor het advies! Ik heb nogmaals gebeld en er is nogmaals een mail gestuurd naar de juiste afdeling. Ik ga dus nog een paar dagen afwachten en anders een andere manier zoeken om contact op te nemen. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 3, 2026

Hey ​@Tessa0, welkom! Vervelend dat je nog geen mail hebt ontvangen over je gewonnen prijs. Hopelijk krijg je de mail nu alsnog snel. Als je die morgen of overmorgen nog niet hebt, wil je dat dan hier laten weten en je forumprofiel invullen? Dan pak ik dit verder met je op.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2026

Hoi ​@Erik van KPN , inmiddels heb ik enkel de maandelijkse factuur in mijn mailbox gehad. Ik weet dus ook zeker dat de gegevens die jullie van mij hebben correct zijn, maar ik heb nog steeds geen mail over de winactie gehad. Hij is ook niet in de spam folder beland. Wat kan ik nu het beste doen? Ik heb het gevoel dat nogmaals bellen geen verschil meer gaat maken.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 5, 2026

Nogmaals bellen gaat inderdaad niet helpen op dit moment, ​@Tessa0. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik ga er voor je achteraan en kom er zo snel mogelijk bij je op terug!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 8, 2026

Ik heb de mail ontvangen 🎉 ​@Erik van KPN, super bedankt voor de hulp! 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 10, 2026

Top, goed om te horen, ​@Tessa0!