Skip to main content
Beantwoord

Meerdere malen dubbele facturen betaald

• December 18, 2022
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb nu meerdere malen dubbele facturen betaald.

Kan het nergens aanklikken om geholpen te worden omdat overal staat dat dit te maken heeft met je nieuwe abbonement oid.

Maar dat lijkt me niet dat ik dat vaker betaal.

Ik hoop dat iemand me hier eindelijk mee kan helpen..

Beste antwoord door Frenk van KPN

Hi @SmokeyNL!

Dankjewel voor je bericht. Als je de laatste 3 cijfers van het IBAN nog in je forumprofiel zou willen zetten (onder “Persoonlijke opmerkingen”) dan zoek ik graag met je uit hoe dit zit.
Je geeft namelijk aan vaker dubbele facturen te betalen. Bedoel je hiermee 2 keer voor hetzelfde abonnement én dezelfde periode? Of zijn het verschillende periodes?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 21, 2022

Hi @SmokeyNL!

Dankjewel voor je bericht. Als je de laatste 3 cijfers van het IBAN nog in je forumprofiel zou willen zetten (onder “Persoonlijke opmerkingen”) dan zoek ik graag met je uit hoe dit zit.
Je geeft namelijk aan vaker dubbele facturen te betalen. Bedoel je hiermee 2 keer voor hetzelfde abonnement én dezelfde periode? Of zijn het verschillende periodes?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2022

Hoe of waar kan ik dat precies doen?

Met vriendelijke groet,

Marti

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Je kan in mijn bericht op “forumprofiel” klikken en de informatie toevoegen (helemaal onderaan). Zou je ook nog antwoord willen geven op mijn vragen? 🙂