Skip to main content
Beantwoord

Mijn abonnement is twee weken geleden gestart: nog geen e-mail ontvangen over welkomstcadeau

• May 4, 2026
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Hallo,

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een internetabonnement bij jullie gestart.

Mijn abonnement is inmiddels actief, maar ik heb nog geen e-mail ontvangen over het welkomstcadeau.

Kunt u controleren of ik hiervoor in aanmerking kom en wanneer ik de e-mail kan verwachten?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Baba32 

Welkom op de community en welkom bij KPN.

De wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) start op de dag dat je het KPN Modem activeert op het glasvezel- of DSL- netwerk van KPN.
Vanaf die dag gaan de wettelijke 14 dagen lopen.

Zodra deze wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) voorbij zijn, ontvang je binnen een week een e-mail met daarin alle informatie over je welkomstcadeau.

Als voorbeeld:

Iemand sluit en activeert het KPN Modem op 1 maart aan op het KPN netwerk, dan loopt de wettelijke bedenktijd dus af op 15 maart.
Dus de mail omtrent het welkomstcadeau ontvangt diegene dus in de week na 15 maart.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Baba32 

Welkom op de community en welkom bij KPN.

De wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) start op de dag dat je het KPN Modem activeert op het glasvezel- of DSL- netwerk van KPN.
Vanaf die dag gaan de wettelijke 14 dagen lopen.

Zodra deze wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) voorbij zijn, ontvang je binnen een week een e-mail met daarin alle informatie over je welkomstcadeau.

Als voorbeeld:

Iemand sluit en activeert het KPN Modem op 1 maart aan op het KPN netwerk, dan loopt de wettelijke bedenktijd dus af op 15 maart.
Dus de mail omtrent het welkomstcadeau ontvangt diegene dus in de week na 15 maart.

Â