Skip to main content
Beantwoord

Mijn bestelling wordt geweigerd: "Helaas, het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen."

• September 27, 2026
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik wilde van de inruildeal voor de iPhone 18pro gebruikmaken, maar mijn bestelling wordt geweigerd. Diverse keren geprobeerd vandaag, maar het lukt niet. Ik kan helaas geen klantenservice bereiken. De deal loopt t/m vandaag, dus wat is een oplossing?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Sasba. Welkom op de KPN Community! Dat is even een domper als je net de nieuwste iPhone wilt bestellen :( 

De inruildeal bij de iPhone 18 Pro is helaas verlopen, maar het toestel is nu wel extra goed geprijsd. Hopelijk is dat ook een aantrekkelijke deal voor jou. Maar het beste is wel eerst om te achterhalen wat de reden is waarom je bestelling wordt geweigerd, want anders zal die blokkade waarschijnlijk actief blijven. 

Je kunt dit het makkelijkste doen via de telefonische helpdesk middels een terugbelafspraak. Je krijgt dan direct iemand aan de lijn die voor jou weer met de Acceptatiedesk kan bellen. Dat is de manier waarop het snelste geschakeld kan worden. Maar als bellen toch lastig is dan kun je ons ook een privébericht sturen via één van de social media kanalen, zoals Facebook, Instragram of X. Een winkel kan je hier ook zeker mee helpen! 

Hopelijk heb je straks toch deze nieuwe iPhone in handen!

6 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 28, 2026

Op de betreffende link klikken in jouw overzicht ​@Sasba , dan weet je de reden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 28, 2026

Dat had ik geprobeerd, maar de mail die ik krijg verwijst naar een algemene FAQ. Daar heb ik helaas niks bruikbaars tussen gevonden

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 28, 2026

En waarom kun je niet bellen? ​@Sasba 

Het nummer is 0800 0402
Of maak een bel-afspraak , dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.
Ook is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

JanD
Wijsgeer
  • September 28, 2026

Of erven langs de lokale KPN winkel gaan ​@Sasba 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 28, 2026

De actie is nu niet meer geldig en op zondag is er geen klantenservice. Dit is vooral bewijs dat ik het geprobeerd heb 🙏 ga er uiteraard achteraan 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2026

Hoi ​@Sasba. Welkom op de KPN Community! Dat is even een domper als je net de nieuwste iPhone wilt bestellen :( 

De inruildeal bij de iPhone 18 Pro is helaas verlopen, maar het toestel is nu wel extra goed geprijsd. Hopelijk is dat ook een aantrekkelijke deal voor jou. Maar het beste is wel eerst om te achterhalen wat de reden is waarom je bestelling wordt geweigerd, want anders zal die blokkade waarschijnlijk actief blijven. 

Je kunt dit het makkelijkste doen via de telefonische helpdesk middels een terugbelafspraak. Je krijgt dan direct iemand aan de lijn die voor jou weer met de Acceptatiedesk kan bellen. Dat is de manier waarop het snelste geschakeld kan worden. Maar als bellen toch lastig is dan kun je ons ook een privébericht sturen via één van de social media kanalen, zoals Facebook, Instragram of X. Een winkel kan je hier ook zeker mee helpen! 

Hopelijk heb je straks toch deze nieuwe iPhone in handen!