Skip to main content
Beantwoord

Mijn moeder krijgt brieven van incassobureau over betalingsachterstand maar deze zijn niet voor haar bedoeld

• March 20, 2023
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Wesley van den Broek
Nieuwkomer

Jullie hebben een dossier uit handen gegeven bij een incassopartner maar de verkeerde adresgegevens meegegeven. Mijn moeder krijgt nu brieven voor iemand die wij niet kennen en geen idee hebben waar die is.

Ik ga ervan uit dat we dit gewoon netjes kunnen oplossen zonder problemen. Gelieve assistentie.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Wesley van den Broek, welkom hier. 

Ontzettend vervelend dat jullie dit krijgen. De oplossing: die brieven retour sturen met de melding dat de post niet voor jullie bedoeld is en dat die persoon daar ook niet woont. Een incassobureau weet in samenwerking met een deurwaarder wat de volgende stappen zijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 20, 2023

Beste @Wesley van den Broek De snelste weg is bellen met KPN het forum gaat vaak enkele dagen overheen voor een moderator het oppakt.

0800 0402 is het nummer en anders pakt een moderator dit topic op 

Vul dan vast wat gegevens in bij je profiel zoals het adres waar het om gaat ook.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 21, 2023

Hi @Wesley van den Broek, welkom hier. 

Ontzettend vervelend dat jullie dit krijgen. De oplossing: die brieven retour sturen met de melding dat de post niet voor jullie bedoeld is en dat die persoon daar ook niet woont. Een incassobureau weet in samenwerking met een deurwaarder wat de volgende stappen zijn.