Skip to main content
Vraag

Mijn oude adres blijft zichtbaar in MijnKPN, ik ben 1 maart verhuisd

• May 18, 2026
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik ben per 1 maart verhuisd, maar als ik naar de KPN app ga, staat bij mijn profielgegevens naast mijn nieuwe adres ook nog steeds mijn oude adres. Op zich geen groot probleem, maar ik krijg nu bericht van KPN dat er glasvezel beschikbaar is, hoera, maar dan wel op mijn oude adres. Is er een manier waarop ik dit adres kan verwijderen uit mijn profiel?

Volgens de KPN helpdesk moest ik naar “mijn producten” gaan en daar mijn KPN id ontkoppelen? Maar het abonnement op het oude adres is allang afgesloten en staat dus niet tussen mijn producten. 

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Mimumimu, welkom op onze community! Dat is irritant, kun je je MijnKPN account eens verwijderen en opnieuw aanmaken en dan je abonnement weer opnieuw koppelen? Het klinkt alsof er achter de schermen toch nog iets gekoppeld staat van je oude adres.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2026

Dankjewel voor je reactie, mijn abonnementen ontkoppelen durf ik echt niet aan, het was na mijn verhuizing best een heel gedoe voordat ik het combivoordeel werkend kreeg met mobiel en internet/tv op nieuwe adres. Als ik nu alles weer opnieuw moet koppelen gaat dat misschien weer mis. 
Ik ga het dan denk ik maar zo laten, misschien dat het uiteindelijk nog vanzelf verdwijnt. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Oh okay geen probleem hoor, het verwijderen van je MijnKPN account staat overigens los van het MB's delen en combivoordeel. De abonnementen blijven in die zin aan elkaar gekoppeld.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!