Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement verlengd, kan ik het toestel vandaag verwachten?

• September 22, 2025
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb me telefoon verlengd met een nieuwe toestel zaterdag voor 9 uur er stond dat het maandag dus vandaag zou komen kan ik het vandaag verwachten

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Joell candelaria 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt zelf checken wanneer je jouw bestelde smartphone gaat ontvangen, je hoeft hiervoor helemaal niet te bellen met PostNL, want zolang je toestel nog niet naar je is verstuurd kan PostNL helemaal niets voor je betekenen.

Je kunt alles rondom je bestelling volgen, door op de volgende link te klikken: Mijn Bestelling (actuele status)

Log in met je ordernummer beginnend met de letter S gevolgd door cijfers, die je kunt vinden in de bevestigingsmail die je van KPN hebt ontvangen, plus je eigen postcode.

Op de dag dat je smartphone mee is genomen door de pakketdienst, ontvang je in de loop van de middag of begin van de avond een e-mail met daarin een track en trace code, zodat je jouw zending kunt volgen.

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 22, 2025

​@Joell candelaria  Dat is even wachten op de post.nl vandaag of naar post.nl bellen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Joell candelaria 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt zelf checken wanneer je jouw bestelde smartphone gaat ontvangen, je hoeft hiervoor helemaal niet te bellen met PostNL, want zolang je toestel nog niet naar je is verstuurd kan PostNL helemaal niets voor je betekenen.

Je kunt alles rondom je bestelling volgen, door op de volgende link te klikken: Mijn Bestelling (actuele status)

Log in met je ordernummer beginnend met de letter S gevolgd door cijfers, die je kunt vinden in de bevestigingsmail die je van KPN hebt ontvangen, plus je eigen postcode.

Op de dag dat je smartphone mee is genomen door de pakketdienst, ontvang je in de loop van de middag of begin van de avond een e-mail met daarin een track en trace code, zodat je jouw zending kunt volgen.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 22, 2025

Hoi ​@Joell candelaria  inmiddels via de post.nl je phone ontvangen ?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Joell candelaria, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht is, heb je inmiddels je toestel of op z'n minst zicht op de verwachte levertermijn?