Skip to main content
Beantwoord

Moet ik zelf de pakketten opzeggen die ik tijdelijk gratis heb gekregen?

• May 2, 2025
  • 8 reacties
  • 77 keer bekeken

IK HEB MIJN CONTRACT BIJ KPN VERLENGD HIERDOOR 2 GRATIS PAKETTEN GEHAD,ZIGGO 6 MAANDEN EN ESPN 1 JAAR MOET IK DEZE ZELF OPZEGGEN OF GAAT DIT AUTOMATISCH

Beste antwoord door PeterG

Hoi ​@NoriHaga 

Mijn informatie blijkt niet te kloppen. Excuses.

Bij dit soort acties loopt het na de gratis periode wel door. Even in je agenda zetten voor respectievelijk 6 maanden en 1 jaar. Want nu direct al opzeggen resulteert in directe beëindiging en dus zonde van je gratis perioden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 2, 2025

IK HEB MIJN CONTRACT BIJ KPN VERLENGD HIERDOOR 2 GRATIS PAKETTEN GEHAD,ZIGGO 6 MAANDEN EN ESPN 1 JAAR MOET IK DEZE ZELF OPZEGGEN OF GAAT DIT AUTOMATISCH

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 2, 2025

Volgens mij stopt dat automatisch. 

En als je het zelf opzegt stopt het per direct. Dus als je er nu van geniet, door laten lopen. 

En zet je CAPS LOCK even uit. Leest prettiger. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 2, 2025

dank je wel ik hoef dus niets te ondernemen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 2, 2025

...

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 2, 2025

Hoi ​@NoriHaga 

Mijn informatie blijkt niet te kloppen. Excuses.

Bij dit soort acties loopt het na de gratis periode wel door. Even in je agenda zetten voor respectievelijk 6 maanden en 1 jaar. Want nu direct al opzeggen resulteert in directe beëindiging en dus zonde van je gratis perioden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 5, 2025

kan dit 1 dag voor de eind termijn of zit er een maand opzeg termijn aan vast

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 5, 2025

Opzeggen gaat per direct.

Beste is dus laatste dag gratis termijn. Om volledig van je gratis periode te genieten. 15 minuten na stop zetten extra pakket is het namelijk al gestopt.

Dus als je één dag te laat bent betaal je ook uiteindelijk maar voor één dag. Eerst factuur volledige maand. Op volgende factuur verrekening. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 5, 2025

top bedankt voor de nuttige feedback