Vandaag is er een monteur geweest voor het verplaatsen van een glasvezelkastje. Echter heeft hij niets gedaan, omdat de netbeheerder dit blijkbaar moet doen. Bij de aanvraag is door KPN geen navraag gedaan of dit iets was wat zij wel of niet konden doen, er is geen enkele navraag of foto gevraagd, dus laten ze gewoon een monteur rijden die vervolgens 1 min binnen is geweest om te zeggen dat KPN dit niet kan doen. Of ik wel even 80 euro wil betalen....
Ik ga er als consument vanuit dat als ik de vraag stel, KPN een monteur stuurt, het ook gedaan wordt.
Ik ga ervan uit als ik een monteur aanvraag voor het verleggen van een kastje dat ze dit ook doen en anders vooraf goed navragen of ze dit kunnen doen.
Ik vind het dan ook zeer klantonvriendelijk dat we moeten betalen voor 0 werkzaamheden. Lekker makkelijk verdient KPN.... ik ben al jaren klant en ee goede ook denk ik zelf en nu wordt ik door KPN voor 80 euro (wat voor KPN een klein bedrag is) zo behandeld en ongelooflijk.
Daarnaast kan ik nu andere werkzaamheden uitstellen,omdat dit allemaal vooraf niet bekend was. Wie gaat dat betalen?