Skip to main content
Antwoord

Na 2 maanden nog geen inruilbonus van Recommerce ontvangen

• September 15, 2025
  • 10 reacties
  • 121 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Zoals ik al eerder aangaf, wordt de extra inruilbonus geregeld door de leverancier. Hierdoor komt de uitbetaling van jouw toestel inruil in 2 keer. 1 keer via Recommerce, waar je het toestel hebt ingeleverd. En nog een uitbetaling van de leverancier van het toestel dat de extra inruilbonus aanbiedt. Deze laatste duurt alleen langer, tot wel een maand. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

Nou, hier zijn we inmiddels 2 maanden verder en nada, waar Recommerce aangeeft dat de extra inruilbonus doorgaans 2 weken later plaats vindt.

Het gewijs naar elkaar tussen KPN en Recommerce is erg jammer. Als KPN zijnde kun je ook gewoon je verantwoordelijkheid nemen en je partner aanspreken hierop. Uiteindelijk verwijst KPN al haar klanten naar deze partij, om ze daarna aan hun lot over te laten?

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door ideha

Het is geregeld (creditfactuur van KPN ontvangen), dank voor de hulp ​@Jan van KPN ​@Erik van KPN 

10 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

Nou KPN…. blijkbaar hebben jullie wel een rol in dit verhaal. Klik even ergens op OK, alstublieft. Ik ben vast niet de enige die inmiddels 3 maanden wacht op de ‘extra inruilbonus’.

(Reprise Recommerce)

16 sep 2025 13:23 CEST

Beste, 

De bewijsstukken voor je bonus zijn gecontroleerd.

We wachten op de validatie van je bonus, die afhankelijk is van KPN.

Je wordt per e-mail op de hoogte gesteld zodra de bonus is gevalideerd en de betaling is uitgevoerd.

Met vriendelijke groet,
...

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 10, 2025

Hoi ​@ideha, welkom! Excuses dat we nog niet gereageerd hadden. Ik zie dat je deze mail van Recommerce kreeg op 16 september. Maar je hebt ook na die tijd de extra bonus nog steeds niet gekregen? Ik raad om hiervoor eerst nog bij Recommece zelf om een update te vragen. De validatie waar zij naar verwijzen gebeurt over het algemeen automatisch, en is in die zin niet iets dat actief door iemand aan onze kant beoordeeld moet worden.

Als je er met Recommerce niet uitkomt, laat het weten (en zorg dat je forumprofiel is ingevuld), dan kunnen we navraag doen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 21, 2025

Hallo ​@Erik van KPN , als je navraag wilt doen, dan heel graag.

We hebben het maar weer nagevraagd bij Recommerce, maar nu komt er opeens deze reaktie:

Coralie (Reprise Recommerce)

21 okt 2025 12:45 CEST

Hallo,

Het spijt me, we hebben geen toestemming van onze partner gekregen om uw bonus te valideren.

Als u wilt controleren of u in aanmerking komt, raad ik u aan contact op te nemen met kpn.

Met vriendelijke groet,
Coralie

Ik zal het profiel aanvullen en wat ik verder van dit proces en het partnerschap tussen KPN en Recommerce vind, houd ik maar even voor me. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 23, 2025

Goedemorgen ​@ideha en bedankt voor je terugkoppeling!

Zou je bij je profiel nog het merk en type toestel in willen vullen? Dit mag je doen bij het kopje 'persoonlijke opmerkingen' (helemaal onderaan). Mocht je een order nummer of trade in nummer hebben ontvangen, zou je deze daar dan ook bij willen zetten? Alvast bedankt en hoor het graag van je :)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 23, 2025

Goedemorgen ​@Jan van KPN , de gegevens zijn aangevuld in het profiel, dank voor de snelle reaktie!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 28, 2025

Goedemorgen ​@ideha en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb inmiddels navraag gedaan en zodra ik meer weet, meld ik me hier meteen weer! Ik verwacht binnen enkele dagen meer te weten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2025

Hallo, is er misschien een update ondertussen? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 10, 2025

Hallo, is er misschien een update ondertussen? 

Ga ik meteen voor je navragen ​@ideha! Zodra ik meer weet, laat ik je dat hier direct weten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • November 17, 2025

Het is geregeld (creditfactuur van KPN ontvangen), dank voor de hulp ​@Jan van KPN ​@Erik van KPN 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@ideha. Wat fijn om te horen dat het is geregeld en je de creditfactuur hebt ontvangen! Bedankt voor je terugkoppeling. 😊