Skip to main content
Beantwoord

Na automatische bevestiging van opzegging heb ik nog steeds geen definitieve opzegging/opvolging door KPN

• January 6, 2026
  • 4 reacties
  • 30 keer bekeken

Beste,

Op 17 november heb ik online mijn internetcontract opgezegd, omdat ik per 30 december bij iemand anders ga inwonen. Daarom heb ik 30 december ook als einddatum voor mijn internet aangegeven.

Op 17 november heb ik hiervan een bevestiging ontvangen dat deze in goede orde is ontvangen en dat er normaal gesproken binnen vijf werkdagen contact met mij zou worden opgenomen. Inmiddels heb ik enkele keren telefonisch contact gehad over de opzegging, waarvan de uitkomst is dat ik moet wachten totdat ik gebeld word voor de definitieve opzegging.

Mijn frustratie zit erin dat ik nog steeds niet weet wanneer dit geregeld wordt en dat ik in de tussentijd wel blijf doorbetalen, terwijl ik al niet meer in mijn appartement woon. Het is inmiddels ook alweer bijna twee maanden geleden. Mijn vraag is dus wanneer kan ik een reactie verwachten?

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Robert

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb in jouw dossier gekeken, maar ik kan je online opzegging helaas niet terugvinden. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om je verder te helpen hierin, maar ik heb wel een notitie achtergelaten in jouw dossier. Het beste is om contact op te nemen met onze klantenservice en te vragen of je direct doorverbonden kunt worden met de afdeling die over de contracten gaat. Zo kun je de opzegging meteen regelen en weet je zeker dat alles goed wordt verwerkt.

Ik hoop dat dit snel voor je opgelost kan worden. Laat je nog wel even weten hoe dit afloopt?

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi Robert, van harte welkom op de community! Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor jou een vervelende situatie is. Je hebt je opzegging netjes en op tijd doorgegeven, kreeg daarna de verwachting dat er contact zou worden opgenomen, en ondertussen blijft het stil terwijl de kosten gewoon doorlopen. Zeker nu je al niet meer in de woning woont, is dat extra vervelend.

Zo zou het natuurlijk niet moeten gaan. Twee maanden wachten op duidelijkheid is echt te lang. Ik begrijp heel goed dat je vooral graag wilt weten waar je aan toe bent en wanneer dit eindelijk goed wordt afgerond.

Ik help je hier graag bij en kijk met je mee. Zou je je klantnummer, postcode en huisnummer in je profiel willen achterlaten? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators. Dan kan ik voor je nagaan wat de status van je opzegging is en wat de volgende stappen zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2026

Hoi Robert, van harte welkom op de community! Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor jou een vervelende situatie is. Je hebt je opzegging netjes en op tijd doorgegeven, kreeg daarna de verwachting dat er contact zou worden opgenomen, en ondertussen blijft het stil terwijl de kosten gewoon doorlopen. Zeker nu je al niet meer in de woning woont, is dat extra vervelend.

Zo zou het natuurlijk niet moeten gaan. Twee maanden wachten op duidelijkheid is echt te lang. Ik begrijp heel goed dat je vooral graag wilt weten waar je aan toe bent en wanneer dit eindelijk goed wordt afgerond.

Ik help je hier graag bij en kijk met je mee. Zou je je klantnummer, postcode en huisnummer in je profiel willen achterlaten? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators. Dan kan ik voor je nagaan wat de status van je opzegging is en wat de volgende stappen zijn.

Hi Vikash, dank voor je reactie. Ik heb mijn oude woongegevens en klantnummer in mijn profiel gezet. Ik zie graag weer reactie van je tegemoet.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2026

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb in jouw dossier gekeken, maar ik kan je online opzegging helaas niet terugvinden. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om je verder te helpen hierin, maar ik heb wel een notitie achtergelaten in jouw dossier. Het beste is om contact op te nemen met onze klantenservice en te vragen of je direct doorverbonden kunt worden met de afdeling die over de contracten gaat. Zo kun je de opzegging meteen regelen en weet je zeker dat alles goed wordt verwerkt.

Ik hoop dat dit snel voor je opgelost kan worden. Laat je nog wel even weten hoe dit afloopt?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels geregeld is.Â