Ik ben naar het buitenland verhuist en nu was er een doos naar mijn oude adres gestuurd van KPN. Ik woon al in een andere land en ik heb ook nooit KPN aparaten gebruikt. Wat kan ik nu doen voor en oplossing?
Hoe heb je dan KPN gebruikt? Zonder modem of tv ontvanger?
Hallo
Â
HoiÂ
Bij een KPN abonnement krijg je een modem (Experia Box) in bruikleen, als je ook tv afneemt krijg je ook tv-ontvangers in bruikleen. Als je een abonnement opzegt (of wijzigt waardoor ze niet meer gebruikt worden) dient die apparatuur teruggestuurd te worden.Â
Ik heb geen tv. En voor de internet heb ik mijn eigen Fritzbox gebruikt, direkt aan de kleine glasvezel-box van fiber.nl
Wat voor abonnement heb je dan precies gehad
Ik heb 20 Euro per maand voor fiber.nl en ook 69 euro per maand bij KPN. Ik ben nu verhuisd, afgemeld van de gemeente, maar KPN rekend nu nog steeds 69 euro af! Ik ben over een maand lang verhuisd naar het buitenland.
Fiber.nl gaat stoppen met de 20 euro wanner KPN stopt. Ik snap het niet. Er was nooit een pakket met apparaten van KPN.
Vul uw forumprofiel in. Dan kan
Dat klinkt alsof er naast het Fiber.nl abonnement toch een abonnement bij ons actief was, of nog is aangezien je er nog een factuur van krijgt. Je kunt je forumprofiel volledig invullen zoals Nick al noemt, als je daarna een seintje geeft weet ik dat een blik op het adres kan werpen.
Het is ook mogelijk om erover te bellen, vanuit het buitenland kan je ons bereiken op +316-12001200.Â
Had u misschien digitenne bij KPN ofzo?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.