Skip to main content
Beantwoord

Namens KPN gebeld door een onbekende partij

• January 21, 2026
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Dag, Ik ben zojuist geleld door dit nummer ‘namens kpn’. Goed om te weten dat men hier actief mee is. Als jullie hier wat aan kunnen doen @kpn dan graag. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Woodshopincontrol ,

Het nummer wat je noemt is niet een van de veelgebruikte telefoonnummers van KPN. 

Vermoedelijk is het van een bedrijf dat probeert abonnementen te verkopen. Wil je niet door hun gebeld worden? Dan adviseer ik jou om dat nummer te blokkeren in jouw telefoon. 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 21, 2026

Hallo ​@Woodshopincontrol ,

Het nummer wat je noemt is niet een van de veelgebruikte telefoonnummers van KPN. 

Vermoedelijk is het van een bedrijf dat probeert abonnementen te verkopen. Wil je niet door hun gebeld worden? Dan adviseer ik jou om dat nummer te blokkeren in jouw telefoon. 

Ja al gedaan hoor @Noordzee, dank voor de tip! Mijn bericht is een advies voor KPN hier wat aan te kunnen doen 😁

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 21, 2026

Ja al gedaan hoor @Noordzee, dank voor de tip! Mijn bericht is een advies voor KPN hier wat aan te kunnen doen 😁

Haha, graag gedaan. 😎

Wat betreft die tip: Veel mensen ergeren zich hier al jaren aan. KPN en andere bedrijven huren continu callcenters in om abonnementen te verkopen. Dat is voor hun kennelijk goedkoper dan dat ze hun eigen personeel dit laten doen. Een andere groep verkopers zijn de aan-de-deurverkopers. Die zijn minimaal net zo irritant. Ik heb niet de illusie dat KPN het beleid gaat veranderen. KPN wil gewoon heel graag abonnementen verkopen. 

Nou, ik ben wel benieuwd of dat echt zo is of dat partijen zich hier tussen worstelen.  Tijdens dit, maar ook een ander gesprek (ander telefoonnummer ;-) blijkt ook dat zij niet de juiste gegevens hebben. waar ze die wel vandaan hebben vraag ik me dan wel af, maar niet van KPN dus anders hadden ze wel de goede info gehad.