Skip to main content
Beantwoord

NBA pass op factuur, dit heb ik niet besteld

• February 13, 2026
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Ik zag op mijn factuur een bedrag afgeschreven van 16,99 voor NBA pass, heb deze nooit besteld of aangevraagd. Ook niet via google of kpn. Nu wordt er wel een bedrag in rekening gebracht. Contact gezocht met KPN, hun reactie,  heel vervelend maar kunnen we niets aan doen terwijl ze wel factureren en incasseren.  Gaven mij een nummer die ik kon bellen, 035-523 25 43 echter daar krijg je een bandje te horen en wordt de verbinding verbroken. Al met al een hoop gedoe waar je als klant niet blij van wordt.

Beste antwoord door Joep1965

Hier een topic van dezelfde strekking met onderaan de oplossing. Kan je er wat mee?

Lijkt er toch wel erg op dat je een abonnement hebt lopen bij die verstrekker. Heb je al contact gehad met die verstrekker? KPN kan niet beheren welke aankopen er met je account worden gedaan. Je kunt ook natuurlijk ook via hier een belafspraak maken met KPN om je online aankopen te laten blokkeren. 

Edit: ik zie dat je nog een screenshot hebt toegevoegd, dank. Zie hier onder meer info over e-bill.mobi:

1 reactie

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 13, 2026

Hier een topic van dezelfde strekking met onderaan de oplossing. Kan je er wat mee?

Lijkt er toch wel erg op dat je een abonnement hebt lopen bij die verstrekker. Heb je al contact gehad met die verstrekker? KPN kan niet beheren welke aankopen er met je account worden gedaan. Je kunt ook natuurlijk ook via hier een belafspraak maken met KPN om je online aankopen te laten blokkeren. 

Edit: ik zie dat je nog een screenshot hebt toegevoegd, dank. Zie hier onder meer info over e-bill.mobi: