Skip to main content
Beantwoord

Netflix dubbel betaald na koppeling account aan KPN

• April 25, 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kom er nu achter (beetje laat helaas) dat ik zowel aan KPN als aan Netflix heb betaald sinds augustus 2024. Dit is gekomen doordat ik mijn bestaande Netflix account hebt gekoppeld aan de KPN zodat de facturatie via KPN zou gaan lopen en ik alles op 1 factuur kreeg. Nu blijkt er in het proces iets niet goed te zijn gegaan, waardoor ik ook aan Netflix heb betaald. Let op. Het gaat hier om 1 account. Beide partijen wijzen naar elkaar. Hoe kan ik het teveel betaalde bedrag nu terugkrijgen. Heb toch feitelijk dubbel betaald voor 1 account.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@LBO1973 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Als er naast KPN ook nog een betaling aan Netflix los plaatsvindt zouden er normaal gesproken ook 2 abonnementen moeten zijn maar je geeft zelf aan dat het om 1 account gaat. In dat geval is mijn advies om hier een klacht over in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Na het indienen van je klacht zal er binnen 5/10 werkdagen contact met je worden opgenomen om de klacht nader te bespreken. Laat je ons hier ook nog even weten wat daar uit is gekomen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2025

Goedemiddag ​@LBO1973 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Als er naast KPN ook nog een betaling aan Netflix los plaatsvindt zouden er normaal gesproken ook 2 abonnementen moeten zijn maar je geeft zelf aan dat het om 1 account gaat. In dat geval is mijn advies om hier een klacht over in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Na het indienen van je klacht zal er binnen 5/10 werkdagen contact met je worden opgenomen om de klacht nader te bespreken. Laat je ons hier ook nog even weten wat daar uit is gekomen?

• Nieuwkomer
  • May 6, 2025

Helaas hier ook hezelfde geval.. alles omgezet om via KPN de facturen te laten topen en nu is het op mijn netflix account en mijn kpn afgeschreven.

Helaas geven beide partijen niet thuis en is het een kasje naar de muur situatie.. is er iemand die mij verder kan helpen?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 6, 2025

Hoi ​@BerryCevat 
Het antwoord is hierboven al gegeven door ​@Jan van KPN 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 6, 2025

Helaas hier ook hezelfde geval.. alles omgezet om via KPN de facturen te laten topen en nu is het op mijn netflix account en mijn kpn afgeschreven.

Helaas geven beide partijen niet thuis en is het een kasje naar de muur situatie.. is er iemand die mij verder kan helpen?

In mijn geval geven beide partijen ook niet thuis en ben je als klant de dupe. 2x betalen voor 1 account. Is mijn eigen schuld  blijkbaar. Ergens gaat er in het proces iets niet altijd goed, maar is er geen oplossing.