Skip to main content

Netflix niet meer gratis via KPN Combivoordeel terwijl dit eerder wel werd aangeboden

• April 15, 2025
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

op 8 maart jl zag ik dat ik in mijn kpn app bij combivoordeel (Level 3) na "heb je al entertainment”voeg dan toe …….naast mijn espn compleet ook netflix cadeau kon krijgen. daar heb ik een screenshot van gemaakt en verder gaan lezen hoe omdat ik wel al netflix bij netflix had afgesloten had en betaalde via de kpn factuur. Daar stond dat ik op moest zeggen en nadat t abonnement stopte ik via kpn combivoordeel kon regelen.

Mijn abonnement bij Netflix is eergisteren gestopt en gister wilde ik dus netflix gratis toevoegen en nu staat er ineens wel in mijn kpn app dat het betaald moet worden, dat het voordeel dus Espn of Netflix is, dit vind ik niet terecht….als ik op 8 maart had gewild dan kregen we het wel gratis. Was dit dan een aparte aktie of zo ?? ik vind dit niet zo leuk !!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@hlvdehelene

Het kiezen van Netflix als keuzevoordeel is heel recent veranderd en verbeterd. Het is nu niet meer nodig om Netflix eerst zelf op te zeggen. Wat gebeurt er als je het nu opnieuw probeert en Netflix als jouw keuzevoordeel kiest? Lukt het nu wel?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Hoi, dit was niet echt mijn vraag. Op 8 maart kon ik naast mijn keuzevoordeel van espn compleet ook gratis Netflix erbij kiezen . Dit heb ik toen niet gedaan ivm het eerst opzeggen ( wst dan eigenlijk niet nodig was zoals ik nu lees) om vervolgens afgelopen week toen dat geregeld was Netflix er gratis bij te nemen, maar toen was het tegen betaling!! 
ik ben in level 3 en dacht dus dat ik Espn compleet EN Netflix gratis als combivoordeel kan hebben 😅

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ah, op die manier ​@hlvdehelene! Ja, ik begrijp je teleurstelling wel, zeker als je dacht dat je meerdere opties samen kon kiezen. Je kunt inderdaad één keuzevoordeeloptie kiezen en je kunt maandelijks wisselen als je wilt 😊

Mocht je graag meer willen lezen over Combivoordeel, zie dan ook dit artikel: