Skip to main content
Beantwoord

Netflix Premium ongevraagd in rekening gebracht

• July 24, 2026
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb nooit toestemming gegeven voor Netflix Primium, nu wordt er €20.99 in rekening gebracht .

Ga er vanuit dat dit niet alleen bij mij gebeurt maar dat dit een bewuste val is van Netflix en KPN zegt dat ze hier niets aan kunnen doen, maar blijven wel verantwoordelijk voor de factuur

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@max33, welkom op onze community, we denken hier graag even met je mee. Als je wilt dat een van onze medewerkers even meekijkt is bellen wel het handigst, je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

Alles over Netflix bij KPN kun je vinden op onze kennisbank:

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@max33 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt het beste even de klantenservice van Netflix zelf even bellen, zei kunnen alles zien rondom het abonnement wat (ongevraagd) op jouw naam is aangevraagd.

Klantenservice Netflix: 0800 0200708

Je hoort dan vanzelf wat eraan gedaan kan worden, om het abonnement te stoppen.
Mocht het abonnement via KPN lopen, dan kun je het Netflix abonnement binnen de Mijn KPN omgeving weer uitzetten.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@max33, welkom op onze community, we denken hier graag even met je mee. Als je wilt dat een van onze medewerkers even meekijkt is bellen wel het handigst, je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Thomas van KPN 

Zover ik uit de vraagstelling van TS naar voren kan halen, heeft TS al gebeld met de klantenservice van KPN, maar kan er niets aan doen en wordt TS weer verwezen naar Netflix.
TS ​​​​@max33 is een speelbal tussen beide geworden.

Kun jij niet even in de klantgegevens kijken voor TS.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2026

Beste Thomas,

via een andere medewerker van KPN helpdesk is het netjes opgelost, Netflix Primium stopgezet en te veel de €10,- die te veel was gereserveerd is in mindering gebracht.

Bedankt

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah fijn, bedankt voor je terugkoppeling!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Beste Thomas,

via een andere medewerker van KPN helpdesk is het netjes opgelost, Netflix Primium stopgezet en te veel de €10,- die te veel was gereserveerd is in mindering gebracht.

Bedankt

Hoi ​@max33 

Fijn dat is opgelost voor jouw, en dat het netjes is verholpen door de klantenservice medewerker.