Skip to main content

Niet blij met de aangekondigde prijsverhoging

• July 21, 2025
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Ad van Dortmont
Nieuwkomer
BELACHELIJKE PRIJSVERHOGINGEN !! 

HEB AL 100X GEMAILD MET TIPS VOOR KOSTENBESPARING KPN:

1. HAD BIJ OVERNAME XS4ALL EN TELFORT HUN MODEUM LATEN STAAN WANT BETER DAN JULLIE TROEP. HAD JE NIET ZOVEEL KLANTEN MET PROBLEMEN HOEVEN HELPEN. 

2. HOU OP MET AL JE NIEUWSBRIEVEN EN  GADGETS OP TV, KOST ONNODIG GELD. 

3. Mijn salaris bij m'n eigen bedrijf krijgt geen inflatiecorrectie en van heel veel anderen ook niet.
Dus ik wil antwoord op mijn suggesties voor kostenbesparing KPN en pas daarna ga ik hoger tarief eventueel betalen. 

4. AUB ALLEMAAL ZSM WEG BIJ KPN EN WEER OVERHEIDS INTERNET, TOTDAT KPN WEER DIENST VERLENEN IPV GELD BINNEN HARKEN. 

Hartelijk bedankt en vriendelijke groeten, Ad van Dortmont

Admin: bericht aangepast met het oog op de privacy

July 21, 2025

Natuurlijk moet je jezelf ook inflatiecorrectie geven. Want je personeel moet je dat ook geven. En feitelijk ben jij ook in dienst van je bedrijf. 

Want prijzen in de supermarkt zijn harder gestegen dan bij kpn. Dus schrijf de supermarkten ook even aan.

Mogelijk kun je verlengen naar het huidige abonnement. Dan begin je ook weer met een schone lei voor de inflatiecorrectie. Want als je dit abonnement bijvoorbeeld al 10 jaar hebt dan is dat correctie op correctie. 

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag ​@Ad van Dortmont welkom op de KPN Community, ik heb je bericht iets aangepast met het oog op je privacy. Ik verzoek je wel even om de huisregels van deze Community door te nemen. Zaken als overmatig gebruik van hoofdletters komen de leesbaarheid van berichten vaak niet ten goede dus let daar even op.

Je bericht zal door de community of door een moderator de komende dagen opgepakt worden!

Ad van Dortmont
Nieuwkomer

Hoi Remco en hopelijk heeeeeel veel anderen,

Ik mag als ik boos ben met hoofdletters schrijven!I

Dat komt de leesbaarheid juist ten goede !!!!

Beste KPN klanten zeg aub zsm je abonnement op..

Laat deze ex overheidsinstantie niet in haden van geldgraaiers.

Internet is blijkbaar een basisvoorziening geworden. 

Voor water kun je niet kiezen uit tig aanbieders maar waarom voor internet wel?
Want deze aanbieders zijn blijkbaar geldwolven..

Deze aanbieders kunnen blijkbaar mijn bericht wel aanpassen maar geen tijd om snel op mijn tips te reageren.

Remco, als je de strekking van mijn boodschap aanpast, komt dat er ook als klacht bij.

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • July 21, 2025

Kan je ook zonder capslock reageren? Heel onduidelijk... Verder hoor ik (onjuiste) constateringen uit het verleden. Wat heeft KPN daar aan? 

• July 21, 2025
Mijn salaris bij m'n eigen bedrijf krijgt geen inflatiecorrectie...

Dan ben je heel dom bezig...

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 21, 2025

Natuurlijk moet je jezelf ook inflatiecorrectie geven. Want je personeel moet je dat ook geven. En feitelijk ben jij ook in dienst van je bedrijf. 

Want prijzen in de supermarkt zijn harder gestegen dan bij kpn. Dus schrijf de supermarkten ook even aan.

Mogelijk kun je verlengen naar het huidige abonnement. Dan begin je ook weer met een schone lei voor de inflatiecorrectie. Want als je dit abonnement bijvoorbeeld al 10 jaar hebt dan is dat correctie op correctie. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 21, 2025

Hoi ​@Ad van Dortmont , ik heb je bericht )wederom) aangepast en wil je nogmaals wijzen op onze Huisregels. Prima als je denkt dat in hoofdletters typen de leesbaarheid ten goede komt maar daar zijn we het niet mee eens. Daarom heb ik je bericht ook aangepast. Ik wil je nogmaals uitdrukkelijk verzoeken om je aan de Huisregels te houden! Dat zeg ik niet om vervelend te doen maar iedereen dient zich hier gewoon aan te houden, dat geldt ook voor jou. 

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Hoi Remco en hopelijk heeeeeel veel anderen,

Ik mag als ik boos ben met hoofdletters schrijven!I

Dat komt de leesbaarheid juist ten goede !!!!

Beste KPN klanten zeg aub zsm je abonnement op..

Laat deze ex overheidsinstantie niet in haden van geldgraaiers.

Internet is blijkbaar een basisvoorziening geworden. 

Voor water kun je niet kiezen uit tig aanbieders maar waarom voor internet wel?
Want deze aanbieders zijn blijkbaar geldwolven..

Deze aanbieders kunnen blijkbaar mijn bericht wel aanpassen maar geen tijd om snel op mijn tips te reageren.

Remco, als je de strekking van mijn boodschap aanpast, komt dat er ook als klacht bij.

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Ik maak zelf nog wel uit of ik mijn abonnement opzeg. En dat ga ik dus niet doen. 

Verder vind ik uw verzoeken erg vreemd. Dat u boos bent om een prijsverhoging mag. Maar noem mij een internetprovider die de prijs niet heeft verhoogd?