Samsung s22 zou 23 aug geleverd worden door postnl, om 16.02 melding bestelling geleverd, met een soort krabbel als handtekening.
ik was de hele dag thuis en de aangegeven tijd voor de levering in de huiskamer gebleven om het
aanbellen niet te missen.
Er is niemand aan de deur geweest.
gelijk gaan bellen naar post nl maar dat duurde een eeuwigheid rond 1638 eindelijk iemand
van post nl te spreken gekregen maar die zei dat ik geduld moest hebben en de volgende dag afwachten, maar natuurlijk niets meer geleverd.
de 24 ste rond 1400 weer postnl gebeld en zouden een onderzoek starten.
ook kpn gebeld om te melden dat de telefoon niet geleverd was en zij zouden ook een onderzoek starten.
een dag later kwam er iemand van postnl vragen waarom ik een klacht in gediend had.
dat was de besteller die bij hoog en laag volhield dat ik niet thuis was, leugen 1.
vervolgens zij hij dat hij hen aan mijn zoon gegeven had, leugen 2 want die woont al 2 jaar opzichzelf.
toen zij hij dat hij mijn zoon een straat verder tegen kwam en hen het pakje gegeven had. dat was leugen 3 want hij woont hier niet in de buurt, en was aan het werk.
bij post nl is het echt een zooitje, pakje zou aan mij geleverd worden met handtekening als controlle middel in de kpn winkel een hand tekening gezet en de dame zei dat die bij de levering gecontroleerd werd dus moest een goede hantekening zijn, blijkt dus dat postnl bezorger zich helemaal niet aan de regels houd, en niets controleerd.
bedrag om voor de telefoon en kopieer heffing van mijn rekening afgeschreven ,dus betaald voor een telefoon die ik niet gekregen heb.
Hoe nu verder ??????
misschien beter abonnement te cancelen zodat ik in een winkel een ander abo kan afsluiten
met eis dat ik de telefoon in die winkel afhaal ??????
groeten hans