Skip to main content
Beantwoord

Niet genoeg op mijn rekening, hoe kan ik alsnog betalen?

• February 21, 2023
  • 4 reacties
  • 167 keer bekeken

Hoe kan ik nu als nog betalen? Of gaat dat vanzelf.. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hallo @Nalonya ,

Dat gaat niet vanzelf. 

Het is dan ook mogelijk om handmatig een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier opzoeken.

bron : https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaalmogelijkheden.htm

Hi @Nalonya, welkom hier. 

Een kleine toevoeging. KPN probeert het altijd 2 keer om automatisch af te schrijven. Heb je een bericht van ons gehad dat de betaling niet is gelukt? Dan kun je ook de link in het bericht gebruiken om via iDeal te betalen. Je kunt het ook handmatig overmaken uiteraard, maar doe dit wel pas als je een bericht hebt ontvangen van ons zodat je het niet dubbel betaalt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 21, 2023

Hallo @Nalonya ,

Dat gaat niet vanzelf. 

Het is dan ook mogelijk om handmatig een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier opzoeken.

bron : https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaalmogelijkheden.htm

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2023

Hallo @Nalonya ,

Dat gaat niet vanzelf. 

Hi @Nalonya, welkom hier. 

Een kleine toevoeging. KPN probeert het altijd 2 keer om automatisch af te schrijven. Heb je een bericht van ons gehad dat de betaling niet is gelukt? Dan kun je ook de link in het bericht gebruiken om via iDeal te betalen. Je kunt het ook handmatig overmaken uiteraard, maar doe dit wel pas als je een bericht hebt ontvangen van ons zodat je het niet dubbel betaalt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2023

Goedemiddag, ik heb helaas nu al betaald. Hoe kan ik melden dat ik al heb betaald en heb over heb gemaakt? 

groetjes,

Nalonya

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 21, 2023

Niet helaas, je kunt het bedrag storneren via internetbankieren mocht het toch worden geïncasseerd en dus dubbel zijn betaald.