Skip to main content
Beantwoord

Nieuw pakket besteld, wanneer wordt alles bezorgd? En kan ik het bezorgadres wijzigen?

• January 13, 2026
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb van de week bij jullie internet + tv afgesloten + het welkomst cadeau, de televisie. Dit heb ik afgesloten op mijn nieuwe adres. Nu is mijn vraag, wanneer worden deze spullen geleverd en op welk adres worden deze spullen geleverd. Want ik heb namelijk de sleutel nog niet in ontvangst genomen en ik zou het niet fijn vinden als jullie voor een dichte deur staan en de bestelling bij een van de buren bezorgen…. 

Zou jullie dus voor mij kunnen kijken, wanneer en waar mijn bestelling geleverd wordt?

En zou ik eventueel alleen mijn bezorgadres kunnen aanpassen?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Britt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Britt01, welkom op onze community! Het installatiepakket wordt in de week voor de aansluitdatum geleverd. Het welkomstcadeau ongeveer twee weken nadat alles geinstalleerd is.
Als de postbode het installatiepakket niet af kan leveren gaat hij naar een servicepunt in de buurt. Als ook dat niet handig is kun je het afleveradres telefonisch wijzigen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

Hoi ​@Britt01, welkom op onze community! Het installatiepakket wordt in de week voor de aansluitdatum geleverd. Het welkomstcadeau ongeveer twee weken nadat alles geinstalleerd is.
Als de postbode het installatiepakket niet af kan leveren gaat hij naar een servicepunt in de buurt. Als ook dat niet handig is kun je het afleveradres telefonisch wijzigen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken