Skip to main content

Nieuwe klanten krijgen veel meer voordeel dan bestaande, graag aanpassen

• April 16, 2025
  • 10 reacties
  • 81 keer bekeken

sta perplex..heb kpn basis internet/tv abonnement nog tot maart 2026 met telefoon en 50/50 snelheid waarvoor ik thans € 66,38 betaal. Wat zie ik nu tot verbazing nieuwe klanten krijgen en voordeel van  welkoms cadeau en gaan na die periode slechts € 58 betalen voor exact zelfde pakket betalen maar ook nog eens met snelheid 100/100.. met andere woorden betaal € 9 meer dan andere klanten….wil dat aangepast zien want dit enorme verschil is werkelijk te gek voor woorden en kpn zal zich eigenlijk moeten schamen en aktie moeten ondernemen om klanten tegemoet te komen na deze enorme verlaging welke vermoedelijk zijn ontstaan doordat ze op de vingers zijn getikt door brussel  vanwege te hoge doorbereking kosten..

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 16, 2025

Ooit heb je ook een korting gehad toen je bij KPN kwam en ook al is het zuur dat je nu  9 euro meer betaald dan nieuwe klanten.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 16, 2025

Daar hoef je niet perplex van te staan hoor. Het is heel gebruikelijk dat je minimaal één keer per jaar even alle contracten die hebt lopen even nakijkt. Vaak kan je dan overstappen naar een andere abonnementsvorm met nieuwe prijzen. U had natuurlijk ook een contract aan kunnen gaan voor één jaar. Waarschijnlijk hadden we u niet gehoord als de prijzen hoger waren😉.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 16, 2025

Beste ​@brakim vanaf maart 2026 kun je je abo aanpassen naar de dan geldende prijzen.

• Auteur
  • Topper
  • April 16, 2025

gezien reakties eigenlijk mijn klacht niet begrijpen...ten eerste gaat het mij niet om die welkomstbonus en verder brussel tik oa kpn op de vingers..kpn kan zich daar wel in vinden en past daarom de prijzen omlaag aan..helaas bij prijsverhoging staan ze vooraan onder noemder van verbetering...en geloof me

€  9 plots minder voor een zelfde contract is belachelijk veel als je daarnaast ook nog maar internet snelheid hebt van 50/50...had hier gehoopt op medestanders maar begrijp nu inmiddels dat hier begripvolle kpn fans zitten

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 16, 2025

Beste ​@brakim ik gun je alle korting van de wereld, maar je moet wel reëel blijven. Je hebt een contract en daar moeten zowel jij als KPN je aan houden binnen de contract-periode.

Wat zou je zeggen als je baas tegen je zegt ik kan een gelijkwaardige werknemer als jij aannemen voor 25% minder salaris.

Als jij nu 25% salaris inlevert kun je blijven en neem ik die ander niet aan.

Dan zeg jij toch ook tegen je baas, hallo, contract is contract, daar ga ik niet mee akkoord.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 16, 2025

Dat heeft niets met begripvol te maken. Je gaat een contract aan voor een bepaalde deal die je toen blijkbaar passend vond. Daarom is het zo belangrijk dat je nooit een deal afsluit met een lange looptijd. Zeker niet bij een telecombedrijf. De concurrentie is enorm en de prijzen wijzigen bijna per maand.

• April 16, 2025

Contract is contract. Zolang je een contract hebt moet je eigenlijk gewoon je ogen dichthouden en nergens naar kijken. Want alles wat er voorbij komt aan kortingen en lagere prijzen maak jij geen aanspraak op. Jij zit vastgeketend aan dat contract. Zo simpel is dat. Als je dat niet wilt: geen contract afsluiten. 

• Auteur
  • Topper
  • April 17, 2025

helaas is het als zo vaak op dit zulk forums dat men niet kritisch is en in dit geval veel kpn writers zijn maar voor onderzoek ideaal voor mij...houd einde jaar in de gaten...wne su allen vele succes hier en geniet van paasweekend

• April 17, 2025

...

• Auteur
  • Topper
  • April 17, 2025

hallo...kijk zelf maar na afloop periode wordt nieuwe maandbedrag 58 euro